با گروه‌بندی مدرسین مرکز شماره 5 دانشگاه جامع علمی کاربردی:
تصویب 12 عنوان درسی چاپ در دانشگاه علمی کاربردی


با توجه به نیازسنجی‌های در نظر گرفته شده تا کنون 12 عنوان کتاب درسی رشته چاپ در مقاطع کاردانی و کارشناسی به تصویب شورای انتشار این مرکز رسیده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی واحد شماره 5 فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمی و کاربردی، پس از بررسی‌های کارشناسی و علمی ـ آموزشی، به منظور تهیه جزوات دانشگاهی، واحد آموزش و پژوهش این مرکز اعلام کرد: با هدف ایجاد وحدت رویه در تهیه جزوات آموزشی، 23 تن از مدرسین شاغل در مرکز شماره 5 فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی، در 12 گروه دسته‌بندی شده‌اند.

محسن یگانه‌کاری، مدیر آموزش و پژوهش واحد شماره 5، ضمن اعلام این خبر افزود: در پی نیازسنجی الزامات و ضرورت‌های تحصیلی دانشجویان این مرکز، تاکنون توانسته‌ایم تهیه و تألیف 12 عنوان کتاب درسی رشته چاپ را در مقاطع کاردانی و کارشناسی به تصویب شورای انتشارات مرکز برسانیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه جزوات آموزشی دروس تخصصی اولویت اصلی عناوین این طرح است. به گونه‌ای که مدرسین مرکز در قالب 12 گروه تعریف شده اقدام به تهیه و تألیف جزوات آموزشی مورد نظر در زمینه دروس تخصصی خواهند نمود. در همین راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین دروسی که به منظور تهیه و تألیف جزوات آموزشی در نظر گرفته شده‌اند، به شرح زیر است: جعبه‌سازی، زبان فنی، ماشین‌آلات چاپ1، موادشناسی، مدیریت رنگ و گردش کار دیجیتال، آماده‌سازی روتوگراور، کلیشه‌سازی، مرکب‌شناسی، تکنیک‌های ارتباط فرم، عملیات بعد از چاپ، فتولیتوگرافی و روش‌های تولید1.
همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، به طور قطع تهیه، تألیف و انتشار جزوات آموزشی دروس مذکور، پیش از هر عنوان درس دیگری در دستور کاری مدرسین مرکز قرار می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۳ تير


شریعتی

ازمسئولین و اساتیدمحترم دانشگاه تشکر میکنیم دانشگاه چاپ باعث افتخار این صنعت در کشور میباشد





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: