به اهتمام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران منتشر شد:
ناشر دانشگاهی و کتاب‌های مخصوص چاپ


شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران کتاب‌های "نوآوری در فرآیند چاپ افست" و"سطح رنگ" را منتشر کرد.

به گزارش اخبار چاپ، کتاب "نوآوری در فرآیند چاپ افست" با ترجمه محمدحسین افشار و محمد پرهیزگار و کتاب "سطح رنگ" با نگارش علی حق‌پرست، منتشر شده‌اند. گفتنی است کتاب‌های دانشگاهی مذکور، توسط نشر شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر منتشر شده است.

کتاب "نوآوری در فرآیند چاپ افست" در 10 فصل، به عرضه و بررسی تحولات جدید فرآیند چاپ پرداخته است؛ در فصل اول این کتاب دانشجویان رشته چاپ با تکنولوژی چاپ افست و لیتوگرافی آشنا می‌شوند. در فصل‌های دیگر کتاب "نوآوری در فرآیند چاپ افست"، مبانی پیش از چاپ، برنامه‌ریزی تولید، تصویرنگاری، تولید پلیت و نمونه‌گیری، ماشین چاپ افست ورقی، مرکب و ورنی، چگونگی تولید کاغذ چاپی، مراحل تکمیلی چاپ منعکس شده است. فصل پایانی این کتاب به تحولات فناوری در چاپ افست و لیتوگرافی پرداخته و موضوعات مذکور را به خوبی بیان کرده است. مترجمین کتاب با تکیه بر روحیه دانشگاهی و دانشجویی خود، در پایان از تمام صاحب‌نظران، همکاران، اساتید و دانشجویان خواسته‌اند تا نظرات خود را به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران ارسال نمایند.

در کتاب "سطح و رنگ" نیز که توسط علی حق‌پرست به رشته تحریر در آمده است، موضوعاتی از قبیل شناسایی رنگ‌ها، طبقه‌بندی آن‌ها، خصوصیات و ویژگی‌های رنگ پرداخته شده و با استفاده از تصاویر؛ مرجعی را جهت دسترسی سریع علاقه‌مندان، دانشجویان و طراحان گرافیک به صورت چاپ شده ارائه داده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: