خانه گرافیک اصفهان میزبان آثار طراحان کشور شد
مسابقه طراحی پوستر " و اما اصفهان"


خانه گرافیک اصفهان در نظر دارد مسابقه‌ای را تحت عنوان « و اما اصفهان » برگزار نماید به همین منظور فراخوانی با همین عنوان منتشر نموده و از کلیه هنرمندان طراح دعوت به عمل آورده تا در این مسابقه شرکت نمایند.

خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت اصفهان مسابقه طراحی پوستر تحت عنوان « و اما اصفهان » برگزار نماید. به همین منظور از طریق فراخوانی از تمامی هنرمندان عرصه طراحی و گرافیک کشور دعوت نموده تا با ارسال آثار خود به صورت پوستر و طراحی در این مسابقه شرکت نمایند.

خانه گرافیک اصفهان هدف از برگزاری این مسابقه را بیان حقایق آشکار و پنهان پیرامون این شهر، با تمدنی کهن و فرهنگ غنی به منظور تولید آثار هنری فاخر و شناسایی هنرمندان مستعد و پیشگام عنوان نمود.
لازم به ذکر است این برنامه متشکل از دو بخش اصلی و جانبی است ؛ که بخش جانبی آن با موضوع «از اصفهان برای اصفهان تا اکنون » خارج از مسابقه برگزار می گردد. آثار ارسالی برای این بخش محدودیت زمانی نداشته و صرفا طرح‌هایی از نقش مایه‌های تصویری اصفهان را در بر می‌گیرد؛ که در حاشیه این مسابقه به نمایش در خواهد آمد.

جوایز این مسابقه همزمان با اختتامیه نمایشگاه به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد. ضمنا به آثار برگزیده توسط هیات موسس و هیات داوران، نشان ویژه خانه گرافیک اعطا خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 مهر ماه سال جاری است و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیر خانه‌ی، خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول اصفهان ارسال نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: