به همت فرهنگستان هنر منتشر شد
انتشار کتاب در زمینه گرافیک و صفحه‌آرایی


انتشارات فرهنگستان هنر اقدام به انتشار 2 جلد کتاب در زمینه گرافیک و صفحه آرایی با عناوین سومین دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام و تزئینات معماری ، کتاب آرایی و خوشنویسی نمود.

فرهنگستان هنر اقدام به انتشار 2 جلد کتاب در زمینه گرافیک و صفحه آرایی با عناوین سومین دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام و تزئینات معماری ، کتاب آرایی و خوشنویسی نمود.

کتاب سومین دو سالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام دربردارنده 447 اثر برگزیده از میان 2 هزارو 235 اثر ارائه شده در سومین دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام است که از 3تا 28 آبان ماه 1388 به همت فرهنگستان هنر برگزار شد. در این کتاب نگاههای مختلف و متنوع طراحان گرافیک که حاصل فضای زندگی، سنتهای فرهنگی و بومی و قومیتهای متفاوت آنان است و می‌توان گفت دارای رمز و رازها و زیبایی شناسی به منظور شناسایی استعدادها و خلاقیتهای نوگرا است این مجموعه با هدف حمایت و بستر سازی بزای هنرمندان جهت نمایش قابلیتها و کشف زوایای تازه در طراحی گردآوری شده است .

مجموعه دوم به نام تزئینات معماری ،کتاب آرایی و خوشنویسی نخستین جلد از مجموعه مقالات اولین گردهمایی گنجینه‌های از یاد رفته هنر ایران است؛ که بهمن ماه سال 1387 به همت فرهنگستان هنر به منظور حفظ و صیانت از هنرهای سنتی ایران برگزار شده است. شش مقاله از مجموع 13 مقاله مندرج در این کتاب مربوط به کتاب آرایی و خوشنویسی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۶ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: