تعامل سرپرست دفتر امور چاپ با فعالان صنفی صنعت چاپ
غلامرضا شجاع؛ مشاور افراش!


به گفته برخی از منابع آگاه و مرتبط با دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران، طی حکمی به عنوان مشاور یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ منصوب شده است.

برخی از منابع آگاه و مرتبط با دفتر امور چاپ به اخبار چاپ خبر دادند که طی حکمی از سوی یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران، نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و نایب رئیس سابق اتحادیه لیتوگرافان تهران به عنوان مشاور این دفتر انتخاب شد.

به گفته این منابع، پس از استعفای جلال ذکایی از سمت مدیرکلی دفتر امور چاپ و انتخاب یوسف افراش به عنوان سرپرست این دفتر، وی طی این مدت تلاش کرده است تا از راه‌های گوناگون با بدنه صنعت چاپ کشور در ارتباط و تعامل مستقیم باشد. این دسته از تحلیل‌گران صنفی صنعت چاپ، انتخاب و انتصاب غلامرضا شجاع را اقدامی در همین راستا ارزیابی کرده و معتقدند افراش با این اقدام قصد دارد از تمام تجربه و سابقه شجاع به منظور بسترسازی جهت ایجاد تعاملی سازنده میان این دفتر و فعالان صنفی استفاده نماید.

با توجه به حضور همزمان شجاع در تعاونی لیتوگرافان و اتحادیه صادرکنندگان، وی می‌تواند ارتباط و تعاملی سازنده میان این دو بخش مهم صنعت چاپ ایفا نماید. از این پس باید شاهد تحولات صنفی صنعت چاپ کشور در ابعاد گوناگون باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۵ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: