نادرپودراتتی سازنده ماشین‌آلات چاپ:
مشکل اصلی؛ زمان کوتاه نمایشگاه است


برگزارکنندگان نمایشگاه ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران تنها مشکل را در تغییر زمان برگزاری نمایشگاه از بهمن به شهریور ماه دانسته‌اند، این در حالی است که غرفه‌گذاران بزرگ این نمایشگاه دغدغه‌های دیگری نیز دارند.

نادر پودراتتی مدیرعامل شرکت آذر ماشین، سازنده ماشین‌آلات چاپ فلکسو در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: اگرچه زمان نمایشگاه از بهمن به شهریور ماه تغییر کرده است و در این راستا بسیاری از مشکلات جوی متأثر از آن مرتفع شده، اما نباید فراموش کنیم یکی از مسائل بزرگ غرفه‌داران برای ورود ماشین‌آلات به نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مدت زمان کوتاه نمایشگاه است.

وی افزود: برای ورود ماشین‌آلات نیازمند زمانی بیش از 4 روز هستیم تا بتوانیم به اهدافی مانند بازاریابی، فروش و ارائه خدمات خود برسیم. اما در مقابل هزینه‌های بالا و مدت زمان کوتاه نمایشگاه سدی در مقابل ما شد که براین اساس عدم حضور بسیاری از شرکت‌ها را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت آذر ماشین که یکی از تولیدکنندگان نایلون و نایلکس هم می‌باشد در خصوص نمایشگاه ایران پلاست نیز افزود: تغییر زمان نمایشگاهی در مواقعی مفید است که اطلاع رسانی گسترده‌ای برای این امر مهم در نظر گرفته شود تا با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه، اطلاع از برگزاری آن پیدا نکنیم زیرا هر نمایشگاهی برنامه ریزی خود را برای حضور می‌طلبد. اتفاقی که در دو نمایشگاه ایران پلاست و چاپ و بسته‌بندی رخ داد و عدم اطلاع رسانی مناسب حضور بسیاری از شرکت ها را به تعویق انداخت.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌های کوچک بازوی اقتصاد است که هرچه این بازو فعالتر باشد نیاز و وابستگی را به ممالک دیگر کمتر می‌کند؛ در کنار این مزیت باعث اشتغالزایی شده و تا حدودی از مشکلات اقتصادی این صنعت بزرگ مرتفع می‌کند.

نادرپودراتتی گفت: سازنده ماشین‌آلات چاپ به مقتضای کاری خود باید فعالیت‌هایشان را از صفر شروع کند و سازندگانی که در این صنف فعالیت می‌کنند بدون حمایت از کشورهای دیگر با تمام قوا ایستاده‌اند تا این صنعت را به پیش برند .اما متاسفانه عدم حمایت اتحادیه‌ها‌و مسئولین سازمانهای مرتبط خستگی را بر دوش سازندگان ماشین‌آلات قرار دادند و راهی را برای امکانات و تجهیزات کشورهای چین، تایلند باز شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۵ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: