نون و القلم و مایسطرون / به مناسبت روز قلم برگزار می‌شود:
اختتامیه جشنواره قلم زرین با حضور مسئولین فرهنگی کشور


به مناسبت 14 تیرماه، روز قلم؛ اختتامیه جشنواره قلم زرین در انجمن قلم با حضور مسئولین فرهنگی کشور برگزار خواهد شد. در این مراسم از خادمین فرهنگی در زمینه نگارش تجلیل به عمل می‌آید.

احمد شاکری دبیر جشنواره قلم زرین در گفتگوی اختصاصی با اخبار چاپ گفت: جشنواره قلم زرین در چهاردهم تیر ماه هر سال به مناسبت روز قلم برنامه‌ی اختتامیه خود را در سالن اجتماعات قلم برگزار می‌کند. امسال نیز طبق سنوات گذشته این مراسم در سالن اجتماعات قلم برگزار می‌شود.

وی در خصوص چگونگی این مراسم و نحوه انتخاب آثار، افزود: کلیه آثار مکتوبی که در زمینه‌های شعر و ادب و داستان در سال 1388 منتشر شده‌اند، به دبیرخانه این همایش ارسال می‌شوند. بررسی مورد به مورد کلیه آثار منتشره در سال گذشته توسط هیات داوران انجام شده و در نهایت تعدادی از این آثار انتخاب شده و به عنوان برگزیدگان هیات داوری در جشنواره قلم زرین حضور پیدا می‌کنند. نویسندگان، مؤلفان و مترجمانی که آثار آن‌ها در حوزه‌های شعر و ادب و داستان، توسط هیات داوران انتخاب شده و به جشنواره راه پیدا کرده‌اند، مورد تقدیر و تشکر دست‌اندرکاران جشنواره قلم زرین قرار می‌گیرند.

دبیر جشنواره قلم زرین در ادامه گفت: در این دوره از جشنواره قلم زرین، روند داوری‌ها طی و برگزیدگان نهایی انتخاب شده‌اند. در حال حاضر نیز انجمن قلم به دنبال تأمین تدارکات لازم به منظور برگزاری باشکوه این مراسم و دعوت از ناشران، اصحاب انجمن، نویسندگان و مسئولین فرهنگی برای حضور در جشنواره قلم زرین است.

سالن اجتماعات انجمن قلم، واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، از ساعت 16 تا 18 چهاردهم تیر ماه سال جاری میزبان اصحاب فرهنگ و هنر کشور و همچنین مدیران فرهنگی و مسئولان دولتی خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۲ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: