رویای یک ایرانی
مشخص شدن جزئیات نمایشگاه، 6 ماه قبل از برگزاری آن


رویای یک ایرانی تنها مشخص شدن جزئیات نمایشگاه و امکانات مربوط به آن در 6 روز قبل از برگزاری نمایشگاه است، این در حالیست که نمایشگاهی در پاریس 6 ماه قبل از برگزاری، تمام جزئیات را در پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش مطرح می‌کند

نمایشگاه بین‌المللی صنعت بسته‌بندی پاریس از 22 تا 26 نوامبر (1 تا 5 آذر ماه) سال 2010 میلادی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی پاریس برگزار می‌شود. به همین منظور چند ماه پیش از برگزاری این نمایشگاه سایت اطلاع‌رسانی این نمایشگاه با آدرس en.emballageweb.com اقدام به ارائه اطلاعات مورد نیاز به منظور نحوه انتخاب غرفه، ثبت‌نام بازدیدکنندگان به منظور بازدید از نمایشگاه، ثبت‌نام حامیان مالی نمایشگاه و... نموده است.

در بخش دیگری از این سایت اطلاع‌رسانی امکان رفاهی مورد نیاز جهت حضور هرچه بهتر غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان منعکس شده است. در این بخش اطلاعاتی از قبیل نقشه شهر با قابلیت شناسایی خطوط شرکت اتوبوسرانی، ایستگاه‌های تاکسی، ایستگاه‌های مترو و همچنین دورنمایی بالا، آورده شده است.

علاوه بر آن در این سایت نقشه هوایی شهر نیز به طور کامل نشان داده شده است.
از دیگر قابلیت‌های این سایت ارائه فهرست کاملی از هتل‌های شهر پاریس، تعداد تخت‌ها، اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های خالی، قیمت و هزینه هر یک از آن‌ها، تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی، بعد مسافت و فاصله هر یک با نمایشگاه مذکور و... است.

امکان هشدار و بازخوانی زمان نمایشگاه از طریق ایمیل نیز از جمله ابزاری است که سایت اطلاع‌رسانی نمایشگاه بسته‌بندی پاریس به منظور استفاده مخاطبان خود قرار داده است. با استفاده از این امکان می‌توان در زمان مناسب از نحوه، زمان، مکان و فاصله زمانی و مکانی با نمایشگاه مطلع شد. در ضمن از این طریق کلیه تغییرات احتمالی و جابجایی‌ها نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۰ تير


فعال صنعت چاپ

اینجاست که باید گفت خوش به سعادتشان زیرا در ایران بعد از برگزاری نمایشگاه نیز مسئولین نمی‌توانند بگویند جزئیات چه بوده و یا آماری درست در دست داشته باشند ،به همین دلیل ما نیزمزاحم این عزیزان نمی شویم و روند خود را ادامه می دهیم .در این سیکل زبانم لال معیوب آخر سر یکی پیروز می‌شود .و امیدوارم یکبار این قرعه پیروزی به نام ما افتد به امید آن زور آمین





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: