در آستانه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران:
آیلار برای اولین بار در نمایشگاه تهران شرکت خواهد کرد


بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که با مشتریان و سفارش‌دهندگان بین‌المللی ارتباط دارند؛ مشکل اصلی نمایشگاه ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران را زمان نامناسب آن می‌دانستند. و به همین دلیل در این نمایشگاه حضور نداشتند.

صمد حیدرپور مدیر عامل شرکت آیلار در گفتگوی اختصاصی با اخبار چاپ ضمن اعلام خبر اولین حضور این شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران، اظهار داشت: تاکنون در هیچ یک از ادوار نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، به عنوان غرفه‌گذار حضور نداشته‌ایم. نمایشگاهی که در هر دوره منتقدین و موافقین بسیاری را به خود جلب نموده است. یکی از انتقادات همیشگی نسبت به نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، مربوط به زمان برگزاری آن بود. خوشبختانه در این دوره نمایشگاه موضوع فصل نامناسب برگزاری نمایشگاه به کلی از میان رفت.

وی یکی از دلایل اصلی حضور شرکت آیلار در این دوره از نمایشگاه را تغییرات وسیع و گسترده برگزارکنندگان این نمایشگاه دانست. مدیرعامل آیلار گفت: هفدهمین دوره نمایشگاه ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران با تغییرات فراوان نسبت به دوره‌های گذشته برگزار خواهد شد. در این دوره تعداد زیادی از شرکت‌های نمایندگی و واردکنندگان و تولیدکنندگان اصلی صنعت چاپ و بسته‌بندی داخلی و بین‌المللی حضور دارند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تعییرات در این نمایشگاه که از دوره گذشته آغاز شد، موضوع شناسایی و سازماندهی مخاطبان و بازدیدکنندگان است. به مناسبت نوع فعالیت شرکت آیلار تاکنون تعداد زیادی از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را بازدید کرده‌ام. متأسفانه عدم حضور مخاطبان حرفه‌ای و تخصصی یکی از معظلات عمده این نمایشگاه‌هاست. خوشبختانه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی توانسته است از دوره گذشته این مشکل را به حداقل برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انگیزه حضور آیلار در این نمایشگاه به هیچ وجه رقابتی و تجاری نیست. بلکه این شرکت با هدف عرضه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. مسئولان آیلار به دنبال تبلیغات فراوان نیستند. نمیاشگاه تنها فرصتی است تا مخاطبان تخصصی با نوع فعالیت‌های آیلار آشنا شوند.
سال جاری به دلایل تغییراتی که در آن وجود دارد
هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ 22 تا 25 شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.
این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین رویداد صنعت چاپ و بسته بندی کشور، محملی جهت ارائه آخرین دستاوردهای داخلی و بین‌المللی این صنعت در حوزه‌های گوناگون و بخش‌های مختلفی شامل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۸ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: