مراسم تودیع معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
پرویز؛ برای آخرین بار در بهارستان


مراسم تودیع محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد دوشنبه 7 تیرماه در سالن اجتماعات معاونت سینمایی، واقع در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقارن با ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تودیع و معارفه معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد صبح 7 تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات معاونت سینمایی، واقع در ساختمان مرکزی وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مراسم فردا تنها به تودیع محسن پرویز بسنده نخواهد شد؛ بلکه معارفه بهمن دری معاون جدید و جانشین پرویز امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
گفته می‌شود، بهمن دری سابقه فعالیت در دفتر ممیزی اداره کل کتاب را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. رایزنی‌های بسیاری در خصوص کم و کیف برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی دری ظرف همین مدت کوتاه به وجود آمده است.

در این مراسم معارفه یحیی طالبیان، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور شعر و ادب، محمدعلی منفرد، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی سلطانی، مشاور وزیر در امور جوانان و محمدعلی آذرشب، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بین‌الملل نیز انجام می‌شود.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور دکتر سید محمدحسین حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: