لیلا عباسی معاون و حسابدار کل شرکت مهران نوین پلاستیک در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: بستهبندی به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی شناخته میشود و شرکتها و کارخانجات تولیدی برای افزایش توان رقابتی خود در بازارهای داخل و خارج از آن بهره میگیرند .در همین راستا تشکیل نمایشگاه های متعدد نیز بسیار میتواند کارساز باشد
وی افزود : نمایشگاه ایران پلاست و حضور شرکتهای تولیدی در مواجه شدن با رقبا ،شناخت توان و ظرفیتهای موجود آنها ،رجوع مخاطبان قبلی و بازاریابی محصول و... بسیار ارزشمند است
لیلا عباسی در خصوص مشکلاتی که تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در حوزه بستهبندی با آنها مواجه هستند گفت : امروزه اغلب تولید کنندگان بر این باورند که بیش از 70 درصد کیفیت و شرایط محصول در نوع بسته بندی آن نهفته است، بنابراین لازم است که در انتخاب بسته بندی مناسب ، دقت کافی صورت پذیرد.با توجه به تمام این مسائل تولیدکننده داخلی باید امکاناتی را برای تامین نیازهای خود در داخل کشور داشته باشد این در حالیست که کشوری مانند ترکیه با کیفیت بالا و قیمت پایینتر میتواند نیازها
امروزه از بسته بندی فقط برای محافظت کالا استفاده نمیشود ، بلکه برای آن اهمیت بیشتری قائلند از جمله ایجاد ارزش افزوده ، جذب مشتری ،نشاندهنده اهمیت به مخاطب و...