در پی خانه‌تکانی تابستانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
خداحافظی پرویز از معاونت امور فرهنگی


منابع آگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر دادند؛ دکتر محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ترکیب معاونین این وزارتخانه خارج شده است

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع آگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محسن پرویز معاون امور فرهنگی، از وزارت ارشاد رفت. پرویز که از معدود معاونین وزیر باقیمانده از دولت نهم بود؛ پس از یک سال همکاری و همراهی با محمدحسین حسینی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم ـ با وزارتخانه متبوع خود خداحافظی کرده و از ترکیب شورای معاونین وزارت ارشاد جدا شد.

پس معرفی محمدحسین حسینی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصدی این پست توسط وی، همواره زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی پرویز از ترکیب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسید. لیکن این زمزمه در ماه‌های پایانی سال 1388 فرونشسته و همه تحلیل‌گران حوزه این وزارتخانه پذیرفتند که محسن پرویز با وزیر ارشاد دولت دهم به توافق رسیده و وی تا پایان این دوره فعالیت خود را به عنوان معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه خواهد داد. اما گویا سرنوشت نسخه دیگری تجویز کرده بود. چرا که عصر روز دوم تیر ماه سال جاری، دکتر محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آخرین بار از ساختمان بهارستان خارج شد و هرگز با عنوان سابق خود به این ساختمان باز نخواهد گشت.

شنیده‌ها حاکی است، در میان گزینه‌های جانشین پرویز در ساختمان بهارستان، نام بهمن دری بیش از دیگران به چشم می‌آید. گفته می‌شود دری که سابقه فعالیت در ممیزی اداره کل کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد، به احتمال قریب به یقین بر کرسی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکیه خواهد زد.

خبرهای دقیق‌تر و تکمیلی در آینده بسیار نزدیک منعکس خواهد شد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: