دومین پاسخ عابدین به انتشار یک گفتگو:
مطالب مندرج در گفتگو استنباط شخصی گزارشگر بوده است .


بابک عابدین، عضو هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، دومین پاسخ خود را نسبت به انعکاس گفتگوی مورخه 19/3/89 به اخبار چاپ ارسال نمود. وی در این پاسخ یادآور شده است که مطالب مندرج در گفتگوی وی نتیجه استنباط شخصی خبرنگار اخبار چاپ است.
بابک عابدین، عضو هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، نسبت به نحوه انعکاس مصاحبه ایشان در مورخه 19/3/1389 معترض بوده و در تاریخ 25/3/1389 پاسخی را به شرح زیر خطاب به مدیریت اطلاع‌رسانی اخبار چاپ ارسال نموده است.

"انجمن محترم حمایت از توسعه صنعت چاپ

مدیریت محترم اطلاع‌رسانی

جهت اطلاع بازدیدکنندگان و مخاطبین سایت اخبار چاپ احتراماً به اطلاع می‌رساند:

اینجانب بابک عابدین عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، جملات مندرج در سر مقاله سایت با سر فصل "با هدف ریشه‌کنی نفاق در بین اتحادیه‌ها آمده‌ام" مورخ 19/3/89 تکذیب کرده و این مطالب صرفاً توسط خبرنگار محترم درج کرده و هیچ ارتباطی با مصاحبه اینجانب نداشته و استنباط شخصی گزارشگر بوده است.
خواهشمند است مراتب فوق را در اولین فرصت در سایت محترم منتشر فرمایید.

با تشکر
بابک عابدین
عضو هیئت مدیره"


توضیح اخبار چاپ:
 
در پی انعکاس نقطه نظرات بابک عابدین پیرامون گفتگو مندرج در سایت اخبار چاپ به مورخه 19 خرداد ماه سال جاری، تحریریه این پایگاه توضیحاتی را در این خصوص ارائه نموده است:

1. پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ در نظر دارد همانند دیگر اقشار و اهالی محترم صنعت چاپ ایران، تمامی تلاش خود را مبنی بر بهبود موقعیت صنعت چاپ کشور داشته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نباشد.

2. بدیهی است وظایف هر یک از فعالان صنعت چاپ کشور، بسته به نوع فعالیت، مأموریت و اهداف سازمانی، با دیگر واحدها متفاوت است. لذا اخبار چاپ خود را موظف می‌داند مبتنی بر قوانین مصرح قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رویدادهای صنعت چاپ کشور با رویکردی مثبت، سازنده و ایجابی نسبت به این رویدادها حساس بوده و اطلاع‌رسانی مقتضی را در راستای اهداف مذکور داشته باشد.

3. جناب آقای عابدین، عضو محترم هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران؛ در دو نوبت گفتگوهایی را با خبرنگاران اخبار چاپ (به تاریخ 17/3/1389 و 19/3/1389) داشتند. موضوع هر دو گفتگو مربوط به انتخابات و مجمع عمومی این اتحادیه بود. ایشان در هر دو مصاحبه بر ضرورت ایجاد تعامل، همدلی، همراهی، همگرایی و اجتناب از نفاق تأکید و تصریح داشتند.
 
4. قدر مسلم تحریریه هر رسانه‌ی مستقلی در خصوص انتخاب و تحلیل تیتر اخبار تهیه شده مبتنی بر شرایط و اقتضائات موجود، اختیار کامل دارد. البته برای هر شخص آشنا به قوانین رسانه ای بسیار واضح و مبرهن است که انتخاب تیتر و نحوه تنظیم نباید مخل مفاهیم اصلی گفتگو، خبر، گزارش یا... منتشره گردد.

5. امید است کلیه دست‌اندرکاران صنعت چاپ با حسن نیت و تلاش روزافزون نسبت به ارتقاء سطح کمی و کیفی صنعت چاپ اقدام نمایند. اخبار چاپ نیز افتخار دارد تا تمام تلاش خود را به منظور انعکاس کلیه‌ی رویدادهای ارزنده و روند صعودی صنعت چاپ ایران اسلامی مبذول دارد.

با درود فراوان
تحریریه



منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۷ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: