برای اولین بار در ایران
نمایشگاه هویت‌سازی برند‌ خرداد ماه برگزار می‌شود


برای اولین‌بار نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران، 27 خرداد ماه سال جاری توسط موسسه آموزشی تخصصی ایده برگزار می‌گردد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی موسسه آموزشی تخصصی ایده، برای اولین‌بار نمایشگاه هویت‌سازی برند ایران در 27 خرداد ماه سال جاری توسط موسسه آموزشی تخصصی ایده برگزار خواهد شد.

به گزارش این روابط عمومی اهداف متعددی به منظور برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به: شناسایی، معرفی و فرهنگ‌سازی جهت استفاده از علامت تجاری ثبت شده در میان مدیران سازمان‌ها و مؤسسات صنعتی ایران، معرفی هویت‌سازی برند به عنوان یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌ها و برنامه‌های طراحان گرافیک، بالا بردن سطح کیفی هنر طراحی گرافیک و... اشاره کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: اکثر شرکت‌ها، مؤسسات، کمپانی‌ها و واحدهای صنعتی معتبر جهانی و بین‌المللی در خصوص هویت‌سازی برند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های جامعی داشته و دارند. لیکن متأسفانه بسیاری از مؤسسات و شرکت‌های ایرانی برخلاف همکاران بین‌المللی خود نسبت به این مسئله بی‌توجه بوده و هیچ‌گونه آشنایی با هویت‌سازی برند ندارند. در نتیجه عملکرد تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی در خصوص برند قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی آن نیست.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه نمونه برندهای موفق دنیا در زمینه هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی مناسب در تمام سطوح طراحی و گرافیک به نمایش گذاشته شده است. در همین راستا هم‌زمان با افتتاح این نمایشگاه بروشور راهنمای چگونگی طراحی و تدوین برند در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

یکی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی است که همراه با ارائه 35برند از موفق‌ترین آرم‌های تجاری جهانی، به صورت اسلاید در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

نمایشگاه فرهنگ‌سازی هویت برند 27 خرداد ماه سال جاری، ساعت 17 الی 20در موسسه آموزشی تخصصی ایده افتتاح می‌گردد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و هفتم خردادکلیدها : هویت‌سازی برند موسسه آموزشی تخصصی ایده نمایشگاه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: