با برگزاری انتخابات داخلی هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ:
توکلی؛ رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران شد


با برگزاری انتخابات داخلی هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، تکلیف مسئولیت‌ها و وظایف اعضای هیات رئیسه این اتحادیه مشخص شده و عباس توکلی به عنوان رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران انتخاب شد.

به گزارش اخبار چاپ، به نقل از دبیرخانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران عصر روز دوشنبه 25 خرداد ماه سال 1389 انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با حضور تمامی اعضای هیات رئیسه منتخب دوره دوم برگزار شد. پیش از برگزاری انتخابات مذکور گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون ترکیب اعضا و تقسیم مسئولیت‌ها و وظایف صورت گرفته بود. سرانجام در ساعت 15 و 30 دقیقه 25 خرداد، تکلیف مسئولیت‌های اعضای این اتحادیه روشن شده و رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، خزانه‌دار، منشی و اعضای هیات مدیره انتخاب گردیدند.

در این انتخابات عباس توکلی به عنوان رئیس، غلامرضا شجاع به عنوان نایب رئیس اول، بابک عابدینی به عنوان نایب رئیس دوم، عباس ابوالفتحیان به عنوان خزانه‌دار و مهرداد نباتچیان به عنوان منشی انتخاب شدند. بدیهی است آقایان علی مغانی و احمد محرر خوانساری نیز از این پس به عنوان اعضای هیات رئیسه در جلسات حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است نتیجه انتخابات داخلی هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ به تأیید حسین قنبرزاده، بازرس هیات رئیسه این اتحادیه نیز رسیده است.

گفتنی است اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در سال 1385 و با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات صنعت چاپ ایران به ویژه در زمینه بسته‌بندی تأسیس شده و به تشکل‌های بخش خصوصی در صنعت چاپ پیوست. نوزدهم خرداد ماه، دومین دوره انتخابات اتحادیه صادرکنندگان برگزار شد که ترکیب فوق به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه این اتحادیه انتخاب شدند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۶ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: