همکاری سازمان صنایع کوچک ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی تهران :
تشکیل کمیته ویژه بررسی تأسیس شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران


در پی درج خبر تغییر محل شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران از جاده تهران ـ قم و در همسایگی شهرک صنعتی شمس‌آباد به مکانی دیگر، و پس از پیگیری‌های متعدد اخبار چاپ، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، پاسخی را در این خصوص ارائه نمود.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اعلام کرد: تاکنون وضعیت تأسیس، راه‌اندازی و تکمیل پروژه شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران هیچ تغییری نکرده و کماکان در انتظار تصمیم‌گیری و اعلام نظر مسئولین و کارشناسان مربوطه هستیم.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، خبر رسیده که کمیته‌ای مشترک و متشکل از کارشناسان سازمان صنایع کوچک ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تشکیل شده است. وظیفه این کمیته بررسی وضعیت چگونگی رفع مشکل کم آبی اهالی شهرک صنعتی شمس‌آباد و همچنین شرایط تأسیس شهرک صنعتی چاپ در همسایگی شمس‌آباد است.
گفتنی است در جریان بازدیدی زمستانی وزیر صنایع و معادن ایران از شهرک صنعتی شمس‌آباد، اهالی و ساکنین این شهرک نسبت به مشکل کم‌آبی در شمس‌آباد معترض بوده و از محرابیان خواستند به این مشکل رسیدگی نماید. وزیر صنایع نیز دستور داده است تا نسبت به رفع این مشکل اقدام گردد . از آنجایی که تنها محل مناسب جهت حفر چاه عمیق و دستیابی به آب لازم جهت استفاده اهالی شمس‌آباد ،مکان شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران است ،دستور داده شده تا ظرف مدت سه ماه در مورد شهرک چاپ تهران مطالعه شده و نتایج به وزیر صنایع اعلام گردد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۷ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: