تسهیل بهینه فعالیت صنعت چاپ در گرو تحقق:
اعتبارات بانکی مطلوب و استانداردسازی در بسته‌بندی است


برای انجام و تسهیل فعالیت‌های اثربخش و فرآیندهای مؤثر در صنعت چاپ کشور نیازمند فضای بانکی مطلوب و استانداردسازی در صنعت بسته‌بندی هستیم.

به گزارش اخبار چاپ، آرش احسانی مدیر فروش شرکت ماه‌ماشین در حاشیه هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و بسته‌بندی گفت:تمام فعالیت‌های این شرکت بر مبنای خواسته مخاطب و سفارش‌دهنده انجام می‌شود. به همین دلیل ما خواسته‌های مخاطبان خاص خود را بررسی و در طراحی و ساخت محصولات سفارش داده شده، تمام ویژگی‌های خواسته شده را لحاظ می‌کنیم.
وی در پاسخ به خبرنگار اخبار چاپ مبنی بر مشکلات استفاده از برند‌های ایرانی اینگونه گفت: شرکت ماه‌ماشین تا چند سال از برند‌های ایرانی جهت ارائه خدمات به مشتریان و سفارش‌دهندگان خود استفاده می‌کرد. این سیاست مسئولین شرکت، مشکلات بسیاری را در ماه‌ماشین رقم زد. به همین دلیل و به منظور مرتفع شدن مشکلات، از برندهای دیگر استفاده کردیم تا بتوانیم از تمام امکانات موجود خود به خوبی استفاده کنیم.
آرش احسانی در پایان افزود: در کشورهای پیشرفته که صاحبان اصلی صنعت چاپ محسوب می‌شوند، مانند آلمان، هر چهار سال یکبار نمایشگاه صنایع غذایی و بسته‌بندی برگزار می‌شود. بدیهی است این نمایشگاه یکی از عظیم‌ترین، اثربخش‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در سطح دنیاست. استانداردهای بسیاری در روند برگزاری و فرآیند غرفه‌گذاری در این نمایشگاه در نظر گرفته شده و رعایت می‌گردد. به عنوان نمونه، مدت زمان در نظر گرفته شده برای نصب و راه‌اندازی و حضور ماشین‌آلات بسیار مناسب است. از سوی دیگر، امکانات مناسب و قابل توجهی در اختیار غرفه‌گذاران به منظور خروج از نمایشگاه تعلق می‌گیرد. اما متاسفانه در ایران نه تنها این قوانین رعایت نمی‌شود؛ بلکه ساده‌ترین امکانات و نیازهای ضروری مورد نیاز غرفه‌گذاران و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز همواره با مسائل و پیچیدگی‌های متعددی روبروست.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۳ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: