سازنده ماشین‌آلات بسته‌بندی :
ویترین مناسب ، تنها خواسته ما از صنعت چاپ است


علی‌رغم خریداری تکنولوژی برتر صنعت چاپ ،هنوز این حوزه نتوانسته ما را در به وجود آوردن ظاهر قابل اعتماد محصولات یاری نماید .

پژمان یوسفی‌نژاد مدیر فروش شرکت شادمهر سازنده انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی در گفتگو با اخبار چاپ گفت :صنعت بسته‌بندی در کنار وابستگی به زیر مجموعه خود یعنی صنعت چاپ ، نیازمند یک ویترین مناسب است زیرا امروزه دیدگاه مخاطبان بسته‌بندی فرق کرده است و دیگر به دنبال خرید فله‌ای نیستند و به همین منظور دو موضوع برای آنها مهم است یک کیفیت بسته‌بندی که تمام تلاش ما در این راستا است و دیگری ظاهر مناسب و جذاب که با بروز کردن ماشین‌آلات چاپ مسیر می‌شود
وی افزود: تغییرات دیدگاه مخاطبان باعث شده که رابطه بسته‌بندی با صنعت چاپ بسیار تنگاتنگ شود و صنعت چاپ به عنوان صنعت مادر ؛در بسیاری از مسائل به یاری بسته‌بندی بیاید . کیفیت محصولات در ایران مناسب است اما متاسفانه با عدم ظاهر قابل اعتماد در بسته‌بندی مواجه می‌شود که در صورت رابطه مناسب بین صنعت چاپ و بسته‌بندی و شناخت ماشین‌آلات و تجهیزات مناسب می‌توان به بهترین شکل نیاز مخاطبان را براورده کرد .

مدیر فروش شرکت شادمهر سازنده انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی در ادامه تصریح کرد: ورود ماشین‌آلات بسته‌بندی به نمایشگاه بسیار مقرون به صرفه است ؛زیرااز یک طرف به نمایش امکانات و تجهیزات داخلی می‌پردازد و از طرفی دیگر در فضای رقابت سالم می‌توانیم بروز رسانی ماشین‌آلات را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهیم .
وی در پایان اظهار داشت: شرکت شادمهر در تمام نمایشگاه‌های مربوطه شرکت خواهد کرد و با توجه به نیاز بسته‌بندی به صنعت چاپ در هر نمایشگاهی که شرکت کنیم از این فراصنعت نیز صحبت می‌کنیم به همین دلیل اگر مسئولان عرصه چاپ و بسته‌بندی همراهی بیشتری انجام دهند شاید راهکارهای بهتری به وجود آید و برخی از مشکلات مرتفع شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۳ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: