در حاشیه هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی تهران مطرح شد:
مشکلات باعث شد خود کفا شویم


مشکلات در حوزه بسته بندی و عدم حمایت مسئولین ما را بر آن داشت تا خود در صدد حل این مسائل براییم

رسول مژده شفق مدیر بازرگانی ماکارانی مک ، در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: بسته بندی محصولات ، ماکارانی مک با مشکلات فراوانی مواجه است ؛ از جمله دستگاه ها قادر به برآورده کردن نیاز های ما در بسته بندی محصولات نیستند . یکی دیگر از مسائل موجود بالا بودن تعرفه ها است که این قانون با وجود اینکه سعی در رفع وابستگی از کشورهای خارجی دارد . در ایران متاسفانه نه تنها تعرفه های سنگین نتوانست مشکلات ما را بر طرف کند بلکه کیفیت را هم از بین برده است .

وی در ادامه اظهار داشت : ماشین آلاتی که در ایران برای بسته بندی استفاده می شوند به علت هزینه بر بودن ، تولید و پیشرفت سریع صنعت بسته بندی نمی توانند جوابگوی ما باشند.عدم همکاری و مشکلات فراوانی که در مقابل شرکت های محصولات غذایی می باشد ؛ ما را بر آن داشت که برای رفع مشکلات ، خود اقدام به بسته بندی محصولات کرده و تنها در بخش سلفون کشی این شرکت نیاز ها را از کارخانه های دیگر برآورده می کند.

مژده شفق در پایان افزود : علاوه بر گسترش محصولات در داخل کشور برنامه هایی را در کشور های حوزه خلیج فارس ، عراق ، و افغانستان پی ریزی کرده ایم تا بتوانیم برای صادرات اقدام نماییم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۱ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: