افتتاح نمایشگاه صنایع غذایی و محصولات بسته‌بندی
رئیس کل سازمان توسعه و تجارت نمایشگاه آگروفود را افتتاح کرد


هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و محصولات بسته‌بندی 9 خرداد سال جاری با حضور رئیس کل سازمان توسعه تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و محصولات بسته‌بندی با حضور رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت

در این نمایشگاه که به ارائه‌ی تازه ترین محصولات و دستاوردهای تولیدات کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و تجهیزات بسته‌بندی در حوزه صنایع غذایی می‌پردازد، 830 شرکت فعال در کشور حضور دارند. از این تعداد 540 شرکت دولتی و خصوصی داخلی در کنار 290 شرکت خارجی از 30 کشور جهان، محصولات خود را به نمایش در می‌آورند.

در میان شرکت‌‌های خارجی کمپانی‌هایی از کشورهای اسپانیا، اتریش، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، پرتغال، برزیل، کانادا و... نیز به چشم می‌خورند که تازه‌ترین محصولات و دستاوردهای خود را در هفدهمین نمایشگاه صنایع غذایی تهران به نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی "آگروفود" از 9 تا 16 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دائر می‌باشد. ساعات کار این نمایشگاه از 9 صبح تا 16 عصر ذکر شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۰ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: