در راستای برگزاری جلسات ستاد اجرایی؛
جذب حداکثری، هدف اصلی برگزارکنندگان


برنامه‌ریزی جهت حضور حداکثری و جامع واحدهای مرتبط با صنعت چاپ در سطوح و بخش‌های مختلف هدف اصلی هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی می‌باشد

دومین جلسه شورای سیاستگذاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران برگزار شد. پیگیری مصوبات اولین جلسه ستاد اجرایی برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، دستور ابتدایی این جلسه بود. مصوبات جلسه گذشته با محوریت تدوین برنامه‌های اجرایی و پیشبرد اهداف اساسی نمایشگاه تنظیم شده بود.

حسن قاسمی رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران و نماینده این اتحادیه در ستاد اجرایی هفدهمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، در گفتگو با اخبار چاپ، اظهار داشت: اگرچه حضور غرفه‌داران در نمایشگاه هنوز به مرحله نهایی نرسیده است اما تا کنون 120 غرفه‌دار داخلی و 50 غرفه‌دار خارجی برای حضور در این نمایشگاه فرم‌های مربوطه را پر‌کرده‌اند.اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این افراد در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی گفت: برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از مشکلات نمایشگاهی که‌ در دوره‌های گذشته با آنها مواجه بودیم، کاسته شود.

از جمله برنامه‌ها و اهدافی که ستاد برگزاری این دوره نمایشگاه دنبال کرده و درصدد تحقق آن است، برنامه‌ریزی جهت حضور حداکثری و جامع واحدهای مرتبط با صنعت چاپ در سطوح و بخش‌های مختلف است. یکی از مشکلات همیشگی نمایشگاه عدم حضور تعداد قابل توجهی از واحدهای حاشیه‌ای صنعت چاپ بود. ما در این دوره تصمیم داریم این مشکل را به حداقل برسانیم.


وی در خصوص اختصاص فضا جهت استقرار ماشین‌آلات نیز اذعان کرد: ماشین‌آلات چاپ به دلیل ویژگی‌های خاص خود مانند تکنولوژی پیشرفته، هزینه‌های سنگین حمل نقل و تنوع در مدل‌ها، تکنولوژی‌ها و توانایی‌ها، به ندرت امکان حضور در نمایشگاه را پیدا می‌کنند. اما چون خواسته مخاطبان بر‌اساس آشنایی با این بخش نیز هست صحبت‌هایی را در جلسات آتی انجام می‌دهیم تا با تخفیف‌هایی که میزان آن مشخص می‌شود فضا و امکانات ویژه‌ای را برای این مسئله در نظر بگیریم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۹ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: