پنجمین روز نمایشگاه IPEX با نماینده ایرانی:
کالج چاپ لیدز انگلستان آماده برگزاری دوره‌های آموزشی در ایران و انگلستان است


حضور انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عنوان اولین و تنها نماینده ایرانی در نمایشگاه IPEX نتایج و دستاوردهای مطلوبی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی برای صنعت چاپ ایران داشت. در پنجمین روز این نمایشگاه جلسات مثبتی میان نمایندگان این انجمن و کالج چاپ لیدز انگلستان و اتحادیه سراسری چاپ کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش اخبار چاپ، در پنجمین روز IPEX نمایندگان انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ موفق به برگزاری دو جلسه با کالج چاپ لیدز انگلستان و اتحادیه سراسری چاپ کره جنوبی شدند. در این گزارش آمده است: همزمان با پنجمین روز IPEX دو جلسه بسیار راهگشا در محل غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار گردید. در اولین جلسه، مسئولین کالج لیدز انگلستان آمادگی خود را به منظور برگزاری دوره‌های آموزش آکادمیک صنعت چاپ در ایران و انگلستان اعلام کردند.
در ادامه این گزارش با اشاره به نیازهای علمی و آموزشی صنعت چاپ در ایران به مسئله دسته‌بندی این نیازها پرداخته شده است: مدیران کالج لیدز خواهان دسته‌بندی، طبقه‌بندی و اولویت‌دهی نیازهای آموزشی صنعت چاپ ایران توسط انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ هستند.
بخش پایانی گزارش فوق مربوط به جلسه مشترک نمایندگان انجمن با دست‌اندرکاران اتحادیه سراسری چاپ کشور کره جنوبی است. این گزارش می‌افزاید: در پنجمین روز نمایشگاه IPEX جلسه سازنده‌ای میان نمایندگان انجمن و اتحادیه سراسری چاپ کشور کره جنوبی برگزار شد. در این جلسه، طرفین بر موضوع همکاری‌های مشترک تأکید کردند. طرف کره‌ای خواستار حضور بازدیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی این کشور بوده و در طرف مقابل نمایندگان انجمن نیز، علاوه بر اظهار علاقه‌مندی نسبت به برقراری ارتباطات دو جانبه صنعتی میان ایران و کره جنوبی خواستار حضور هرچه بیشتر نمایندگان صنعت چاپ کشور کره در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران بودند. بخش دیگری از این گفتگوها مربوط به برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان و ماشین‌سازان هر دو کشور بود.
در پایان این نشست مصوب شد، طرفین طرح‌های پیشنهادی را آماده کرده و پس از اتمام نمایشگاه IPEX و در فرصت مقتضی راهکارهای برقراری ارتباط و همکاری‌های مشترک را در قالب تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی بررسی نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۳ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: