مدیر عامل شرکت سهامی تهران اسکنر:
مجمع عمومی شرکت سهامی تهران اسکنر در مهر ماه برگزار می‌شود


شرکت سهامی تهران‌اسکنر، مجموعه‌ای است که از اواخر دهه 60 و همزمان با تحولات فناوری صنعت لیتوگرافی در تهران تأسیس شد. هدف اولیه این شرکت ارائه خدمات مدرن لیتوگرافی به اعضای صنف لیتوگرافان تهران بود.

غلامرضا امیرزاده ایرانی در گفتگوی اختصاصی با اخبار چاپ بر ضرورت ایجاد فرصت‌های جدید در تهران‌اسکنر تأکید کرده و افزود: شرکت سهامی تهران‌اسکنر متعلق به صنف لیتوگرافان تهران است. عضویت بیش از 98 واحد لیتوگرافی فعال تهران در این شرکت سهامی بیانگر جایگاه و اهمیت تهران‌اسکنر است.
وی در ادامه گفت: شرکت تهران‌اسکنر توانسته است در مدت 20 سال فعالیت، ساختارهای خود را در ابعاد فنی و مدیریتی تقویت کرده و ظرفیت‌های مناسبی را در بدنه اجرایی این شرکت پدید آورد. قابلیت‌های جدیدی که در تهران‌اسکنر ایجاد شده، توانایی این شرکت را در حوزه‌های گوناگون بالا برده است.
مدیرعامل تهران‌اسکنر در بخش دیگری از این گفتگو بر ضرورت همراهی و همکاری بخش‌های مختلف صنعت چاپ با واحدهایی مانند تهران‌اسکنر اشاره کرده و تصریح کرد: به طور قطع توانمندی‌های جدیدی که سطوح مختلف تهران‌اسکنر ایجاد شده است، قدرتی بالقوه را در این شرکت سهامی موجب شده، لیکن اجرایی کردن این توانمندی‌ها از جمله موضوعاتی است که نیازمند همراهی و همکاری سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط با صنعت چاپ است.
وی در پایان از تشکیل مجمع عمومی شرکت سهامی تهران اسکنر در مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: مجمع عمومی عادی شرکت تهران‌اسکنر در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. از آن‌جا که هماهنگی و دعوت از کلیه سهام‌داران ممکن است به سختی صورت گیرد، لذا امکان تأخیر در برگزاری این مجمع وجود دارد. هیات مدیره تصمیم گرفته است که در صورت بروز چنین وضعیتی زمان برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت سهامی تهران‌اسکنر را به آبان ماه سال جاری تغییر دهد. اما به هر طریق مجمع عمومی این شرکت در اوایل نیمه دوم سال 1389 برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۳ خرداد


مقدم

شركت باروند ادامه فعلي منطقي بنظر نميايد اظهارات مديرعامل مبني بر بوجود امدن قابليتهاي جديدكه باعث گرديده قدرتي بالقوه رادراين شركت پديداورد بنظر دوراز ذهن ميباشد پيشنهاد ميشود بدون پنهانكاري حداقل يكبار دراين شركت واقعيتهارا انطوركه هست باسهامداران در ميان بگذاريد بدون دخالت در تصميم گيريهاي انان صاحبان اصلي سرمايه ها خود تصيم بگيرند
جهانگیری

آقای مقدم سال ها با این گروه ها شما همکاری کردید و اعمال اینان را یکسره تایید می نمودید چگونه است که این مرد آمده و تحولی عظیم در تهران اسکنر بوجود آورده است حرفهایش واقع گرا نیست و شما که... صحبت هایتان درست است؟ چطور شده که با توجه به مشکلاتی که قبلاً در مدیریت های قبلی موجود بود و شما کاملاً از آن ها با خبرید هیچ گاه صدای خود را چه در جلسات و چه در مطبوعات بلند نکردید و حرفی به میان نیاوردید و حالاکه مشخص است شخصی به درستی در حال کار کردن و ارتقای تهران اسکنر است ، شما محیط را مسموم کرده و آن را خلاف واقع جلوه می دهید؟ اگر واقعاً به فکر صنف هستید راهکارهایتان را بگویید!!





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: