با همکاری اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و مرکز ptec برگزار می‌شود:
دومین دوره آموزش تخصصی در اتحادیه چاپخانه‌داران تهران


یکی از وظایف نهادهای صنفی برگزاری دوره‌های آموزشی اپراتوری، فنی و تخصصی است. اقدامی که اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از سال گذشته آغاز نموده و بنا دارد در خرداد ماه سال جاری دومین دوره این کلاس‌ها را با همکاری مرکز آموزشی ptec برگزار نماید.

مصطفی تینای تهران در گفتگوی اختصاصی با اخبار چاپ اعلام کرد: دومین دوره کلاس‌های آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با همکاری مرکز آموزشی و نمایشگاهی ptec (مرکز آموزشی و نمایشگاه شرکت ایران روتاتیو، نمایندگی انحصاری کمپانی هایدلبرگ در ایران) در حوزه‌های پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ از تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌گردد.
وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات حال حاضر صنعت چاپ کشور، عدم توجه به موضوع آموزش در سطوح اپراتوری و فنی آن بوده است. مشکلی که موجب شده بخش اعظمی از توانمندی‌های بالقوه صنعت‌گران ایرانی اجرایی نشده و مسکوت باقی بمانند. اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در نظر دارد با تکیه بر توان علمی موجود در کشور و بهره‌مندی از تمامی استعدادها و قابلیت‌های تخصصی و فنی صنعت چاپ ایران، شرایطی را فراهم آورد تا اهالی صنعت چاپ نسبت به ارتقاء سطح علمی و تخصصی خود اقدام نمایند.
نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در پایان، اظهار کرد: اولین دوره آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در سال گذشته برگزار شده و تعداد قابل توجهی از فعالان صنفی صنعت چاپ در آن دوره حضور داشتند. وی در خصوص نحوه پایان این دوره تصریح کرد: در تاریخ سه‌شنبه 11 خرداد ماه سال 1389 و همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، گواهینامه پایانی اولین دوره آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران به همراه مهر مرکز آموزشی ptec در اختیار فارغ‌التحصیلان قرار می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۳ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: