با برگزاری انتخابات داخلی اتحادیه فروشندگان صنف کاغذ و مقوا:
مسئولیت اعضای هیات رئیسه مشخص شد


به گزارش اخبار چاپ و در پی برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران، تکلیف مسئولیت اعضای هیات رئیسه این اتحادیه با برگزاری انتخابات داخلی مشخص شد.
به گزارش اخبار چاپ، انتخابات داخلی هیات رئیسه اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران در محل انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی تهران برگزار گردید. این انتخابات در تاریخ یکشنبه 2 خرداد ماه سال جاری و با حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در امور اصناف، مجمع امور صنفی صنوف توزیعی و خدماتی، دادگستری تهران و معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی برگزار شد.
در این انتخابات منصور حاجی آخوندیان با 4 رأی از مجموع 5 رأی مأخوذه به عنوان رئیس اتحادیه، سیدحسین میرباقری با 4 رأی به عنوان نایب رئیس، سیدمحمد موسوی با 4 رأی به عنوان خزانه‌دار، محمد دفتری‌منش با 4 رأی به عنوان بازرس و احمد شریفان با 4 رأی به عنوان دبیر انتخاب شدند.
گفتنی است احمد شریفان، نایب رئیس دوره گذشته هیات رئیسه این اتحادیه، نسبت به نحوه برگزاری انتخابات و هماهنگی دیگر اعضای هیات رئیسه درخصوص انتخاب رئیس اتحادیه، معترض بود. منصور حاجی آخوندیان در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات و از ساعت 11 صبح امروز (2/3/1389) کلیه نامزدهای انتخاباتی عضویت در هیات رئیسه اتحادیه را جهت برگزاری جلسه‌ به دفتر اتحادیه دعوت کردم. وی در تشریح دلایل دعوت از کاندیداهای انتخابات هیات رئیسه این اتحادیه به این جلسه تصریح کرد: به طور قطع کلیه کاندیداهای انتخاباتی با طرح و ایده مشخصی در این انتخابات شرکت کرده بودند. بنده در این جلسه از کلیه این همکاران خواستم که طرح‌ها و برنامه‌های خود را در اتحادیه اجرایی نمایند و بنده این امکان را در اختیار آنان قرار می‌دهم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات و مسائل متعددی که در صنف فروشندگان کاغذ و مقوا در کشور وجود دارد، همیت و همسویی کلیه دست‌اندرکاران این صنف امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. به گونه‌ای که تمامی فعالان این حوزه اعم از تولیدکننده، واردکننده و فروشندگان با یکدیگر تعامل داشته باشند و به صورت یکپارچه برای رفع مشکلات موجود تلاش نمایند.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: