در دومین روز نمایشگاه IPEX رقم خورد:
مسئولین Gulf Print مهمان غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ


به گزارش اخبار چاپ، دومین روز نمایشگاه IPEX، روزی پرکار و پرازدحام بود. در این روز علاوه بر استقبال بازدیدکنندگان ایرانی از غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، جلسات قابل توجهی نیز در محل غرفه این انجمن برگزار گردید.

    به گزارش اخبار چاپ، دومین روز نمایشگاه IPEX، روزی پرکار و پرازدحام بود. جلال ذکایی در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر افزود: در دومین روز نمایشگاه تعداد زیادی از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشورمان نیز حضور یافته بودند و غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ مورد توجه این بازدیدکنندگان قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه نمایشگاه‌های تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در توسعه و رشد این صنعت تصریح کرد: حضور صنعت‌گران ایرانی در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز موقعیت‌ها و ظرفیت‌های تازه‌ای در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور باشد. همان‌گونه که غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در نمایشگاه IPEX تبدیل به محل تجمع و گردهمایی بازدیدکنندگان ایرانی گردیده بود. رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ارزیابی بسیار مناسبی از اولین حضور این انجمن در نمایشگاه IPEX داشت و افزود: به عنوان اولین حضور در چنین نمایشگاهی که اعتبار جهانی و بین‌المللی قابل تأملی دارد، نتایج و پیامدهای بسیار مطلوبی را به دست آوردیم. 
جلسه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در دومین روز برگزاری نمایشگاه IPEX، با حضور خانم لینا آلوستا صورت گرفت. خانم آلوستا مسئول برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی بندر دبی است. وی در این جلسه با تأکید بر توان انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در ابعاد فعالیت این انجمن، خواستار همکاری انجمن با شرکت برگزارکننده نمایشگاه gulf print در زمینه هماهنگی بازدیدکنندگان ایرانی گردید. لینا آلوستا ابراز علاقه می‌کردند که از توان و امکانات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ جهت جذب و مدیریت بازدیدکنندگان ایرانی از نمایشگاه gulf print استفاده نمایند. مسئولان انجمن نیز خواستار ارائه طرح پیشنهادی از سوی طرف مقابل شدند.
در پایان، جلال ذکایی ابراز امیدواری کرد انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در باقیمانده ایام نمایشگاه IPEX نیز همانند دومین روز این نمایشگاه ایام پرکار و اثربخشی داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: