جلیل غفاری رهبر، ریئس اتحادیه صحافان در گفتگو با اخبار چاپ:
شنبه هر هفته با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران


اعضای مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی، مسئولان اتحادیه‌های صنفی صنعت چاپ و مدیران معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برگزاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و بهبود شرایط این نمایشگاه جلسات ستاد اجرایی را برپا می‌کنند

به گزارش اخبار چاپ، جلیل غفاری رهبر رئیس اتحادیه صحافان در گفتگوی اختصاصی اعلام کرد: اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران برگزار شد. لازم به ذکر است در شورای سیاستگزاری نمایشگاه سه جلسه در نظر گرفته شده است که اولین جلسه‌ی این شورا در تاریخ چهارشنبه 29 اردیبهش ماه سال جاری برگزار گردید.
وی افزود: نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با حضور علی نیکوسخن ریئس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زارع مشاور اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، میرمیر مدیرعامل شرکت نمایشگاهی صنوف و رضا توکل مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاهی صنوف برگزار شد.

ریئس اتحادیه صحافان تهران، همچنین زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را در شهریور سال جاری اعلام و تصریح کرد: زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از 22 تا 26 شهریور خواهد بود. وی تغییر تاریخ زمان برگزاری این نمایشگاه را توجه و اهتمام مسئولان صنفی نسبت به خواسته‌ها و مطالبات اعضاء عنوان کرده و افزود: این تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، از بهمن به شهریور با هدف کاستن مشکلات غرفه‌داران و مسئولین اجرایی نمایشگاه صورت می‌گیرد.
وی در پایان با اشاره به رفع مشکل زمان برای غرفه‌داران داخلی و مسائل پیرامون آن خاطرنشان کرد: اگرچه تغییر زمان نمایشگاه مشکلات غرفه‌داران داخلی را مرتفع کرد، اما مشکلاتی را در ابعاد بین‌المللی و به ویژه در ارتباط با غرفه‌گذاران خارجی پدید آورد. چرا که غرفه‌گذاران خارجی در هر سال میلادی تنها یک بار می‌توانند در نمایشگاه بین المللی حضور یابند و همین امر باعث کمرنگ شدن حضور غرفه‌دارن خارجی خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي و يکم ارديبهشتکلیدها : جليل غفاري رهبر نمايشگاه چاپ و بسته بندي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: