به دنبال فعالیت مجدد آتشفشان ایسلند:
اولین روز ipex در سایه آتشفشان ایسلند


به گزارش اخبار چاپ، همزمان با اولین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ بیرمنگهام انگلستان (ipex) آتشفشان ایسلند فعالیت خود را از سر گرفت. بدین جهت فرودگاه لندن و تعدادی از فرودگاه‌های اروپایی تعطیل شدند. همین امر موجب شد بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه روز اول و افتتاحیه آن را از دست بدهند.

به گزارش اخبار چاپ، اولین روز نمایشگاه بین‌المللی ipex در سایه آتشفشان ایسلند برگزار شد. 18 ماه می 2010 فرودگاه لندن و بسیاری از کشورهای اروپایی به دلیل فعالیت مجدد آتشفشان ایسلند، تعطیل بودند. در نتیجه تعداد قابل توجهی از بازدیدکننده‌ها و حتی غرفه‌گذاران اولین روز نمایشگاه را از دست دادند و اولین روز ipex خلوت سپری شد.
با تمام این اوصاف نمایشگاه ipex در زمان مقرر و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت خود را آغاز نموده و افتتاحیه نمایشگاه در صبح روز هجدهم ماه می 2010 میلادی برگزار گردید.
دست‌اندرکاران انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ که به عنوان اولین و تنها غرفه‌گذار ایرانی در ipex حضور دارد، از اولین روز برگزاری و همزمان با مراسم افتتاحیه در نمایشگاه حضور یافتند. به گفته مسئولین غرفه این انجمن، امروز (20 می 2010) استقبال بسیار مناسبی از غرفه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عمل آمده است و مخاطبان قابل قبولی را به خود جذب نموده است.
ذکایی، رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر افزود: دومین روز نمایشگاه ipex فرصت‌های بی‌نظیری در اختیار این انجمن قرار داد. امروز توانستیم جلسات متعددی را در محل غرفه انجمن برگزار نماییم و خوشبختانه به نتایج مثبتی نیز دست یافتیم.
در پایان لازم به ذکر است که اخبار تکمیلی و مشروح رویدادهای مرتبط با نمایشگاه بین‌المللی بیرمنگهام انگستان (ipex 2010) در روزهای آتی منعکس می‌گردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و نهم ارديبهشتکلیدها : نمایشگاه ipex جلال ذکایی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: