با نزدیک شدن به ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی :
جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در وزارت ارشاد برگزار شد


به گزارش اخبار چاپ، جلسه شورای سیاست‌گذاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، در تاریخ چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سال 1389 در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش اخبار چاپ، جلسه شورای سیاستگذاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، به تاریخ چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سال 1389 در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
علی نیکوسخن، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه نمایندگانی از اتحادیه صنف لیتوگرافان تهران، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران، اتحادیه صنف صحافان تهران و شرکت خدمات نمایشگاهی صنوف تهران حضور داشتند. نزدیک به چهار دوره است که نمایندگان اتحادیه‌های صنفی صنعت چاپ به عنوان سیاست‌گذار در ستاد نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران حضور دارند. این تصمیم نتیجه تعامل و همراهی برگزارکنندگان و مسئولین اتحادیه‌هاست.
در این جلسه که محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آن حضور داشتند، پیرامون چگونگی برگزاری هفدهمین دوره، کیفیت حضور بازدیدکنندگان، غرفه‌گذاران بین‌المللی و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان این گفتگو، علی نیکوسخن مشروح مذاکرات این جلسه را منوط به برگزاری جلسه‌ای تکمیلی در تاریخ اول خرداده ماه سال جاری دانست و افزود: در این جلسه، حاضرین به جمع‌بندی نهایی نرسیده و مصوب شد جلسه‌ای تکمیلی در تاریخ اول خرداد ماه برگزار گردد. بدیهی است نتایج قطعی و کاربردی این جلسه در زمان مقرر مشخص خواهد گردید. اما به طور کلی فضای مناسبی در این جلسه حاکم بود و ما امیدواریم نتایج مثبتی نیز به دنبال داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: