مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران:
فراخوان ایجاد آرشیو و نمایشگاه تخصصی محصولات چاپی


امور پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنرواحد 5 تهران، در ‌راستای توسعه امور آموزشی، پژوهشی اقدام به جمع‌آوری محصولات تخصصی چاپ و ایجاد آرشیو و نگهداری این محصولات نموده است.

    به گزارش اخبار چاپ، معاونت امور پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران، اعلام کرد: نمایشگاه تخصصی محصولات چاپی را با اهداف آموزشی و پژوهشی و در جهت معرفی فنون و گستره وسیع بازار کار، چاپ و نشر،گرافیک و بسته‌بندی برگزار خواهد نمود.
در فراخوان معاونت آموزشی و پژوهشی واحد شماره 5 آماده است، مهم‌ترین و بارزترین نکاتی که فرستندگان آثار (اساتید، دانشجویان، محققان، پژوهشگران و علاقه‌مندان) باید در تهیه و ارسال آثار خود دقت نموده و رعایت کنند، ارسال دو نمونه از محصول چاپی به معاونت امور پژوهشی این مرکز است. از دیگر شرایط مندرج در فراخوان واحد شماره 5 مرکز آموزش علمی و کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نام و مشخصات فنی محصول شامل سطح چاپی، چاپخانه و روش چاپی، عملیات پیش و پس از چاپ، نوع مرکب، ویژگیهای طراحی و ترام و خروجی تعداد رنگ، سفارش دهنده و ...،ارئه‌ی محصولات چاپی به صورت باز و منفک‌شده یا با نمایش مرحله‌ای عملیات چاپ و تولید در صورت تمایل ، استفاده کردن از تصاویر رنگی واضح در صورتیکه نمایش آنها به دلایل مختلف مقدور نباشد مانند سطوح چاپی بزرگ، اوراق بهادار، کتابهای نفیس ، کارتهای اعتباری،و در آخر نام و نام خانوادگی فرد ارائه دهنده محصول .
گفتنی است این فعالیت صرفاً جنبه آموزشی و پژوهشی دارد و در جهت معرفی فنون و گستره وسیع بازار کار چاپ،گرافیک، نشر و بسته بندی و ... صورت می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: