با اعلام نتایج از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی:
اعضای هیات مدیره اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا مشخص شدند


به دنبال برگزاری دور اول انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران، اعضای هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شدند. انتخابات مذکور به تاریخ چهارشنبه 22/2/1389 در محل یکی از دفاتر تعاونی این صنف و از ساعت 10 تا 14 برگزار گردید.

به گزارش اخبار چاپ ،در پی انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران و با اعلام نتایج از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی تهران، اعضای هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شدند. در این انتخابات که به تاریخ چهارشنبه 22/2/1389 در محل یکی از دفاتر تعاونی صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران برگزار شد، از مجموع 376 عضو صاحب مجوز و پروانه کسب این صنف، 210 عضو شرکت داشتند.
گفتنی است در این انتخابات 11 نفر کاندیدای عضویت در هیات مدیره اتحادیه بودند، که از این تعداد 5 نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. لازم به ذکر است علی‌رغم تلاش بسیار خبرنگار اخبار چاپ مبنی بر مشخص نمودن تعداد آرای هر یک از منتخبین، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و متأسفانه تنها نام اعضای منتخب در اختیار اخبار چاپ قرار گرفت.
در دور اول انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران، به ترتیب آقایان: سیدحسین میرباقری، منصور حاج آخوندیان، سیدمحمد موسوی، احمد شریفان و محمد دفتری‌منش به کسب بیشترین آراء به عنوان اعضای اصلی و آقایان: محسن دولتی و عباس بخشی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم انتخاب شدند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۵ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: