در حاشیه بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران :
ارتباط ناشر و مخاطب در نمایشگاه‌بین‌المللی کتاب تهران


اورسولا هلپ، نماینده نمایشگاه فرانکفورت، هدف از شرکت در نمایشگاه کتاب تهران را تعامل و تبادل فرهنگی با ایران و نمایش تولیدات فرهنگی آلمان اعلام کرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد خبری بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هلپ، مدیر غرفه اتحادیه ناشران آلمانی با اشاره به اینکه تا به حال هشت دوره در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته است، گفت:امسال با 623 عنوان کتاب از 215 ناشر آلمانی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شدیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این غرفه شد.
وی اظهار داشت: تازه‌های ادبی، اسلام شناسی و ایران شناسی و کودک و نوجوان از جمله حوزه‌هایی بودند که بیش از سایر حوزه‌ها مورد استقبال قرار گرفتند.
مدیر غرفه اتحادیه ناشران آلمانی افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه کتاب تهران، نمایش تولیدات صنعت نشر آلمان، ارتباط با ناشران برای ترجمه آثار و ارتباطات فرهنگی بیشتر بین دو کشور است.
اورسولا هلپ درباره جایگاه نمایشگاه کتاب تهران در سطح بین‌المللی گفت: نمایشگاه کتاب تهران با سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی قابل مقایسه نیست، چرا که نمایشگاهی مثل نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت، یک نمایشگاه صرفا تجاری برای خرید و فروش حق کتاب و تعامل بین ناشران است. ضمن اینکه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه در حرفه خود، مشخص عمل می‌کنند. به طوری که در طول پنج روز نمایشگاه فرانکفورت سه روز ابتدای آن خاص بازدیدکنندگان حرفه‌ای است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و سوم ارديبهشتکلیدها : نمایشگاه فرانکفورت ناشران آلمانی اورسلا هلپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: