با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران
کاغذ و مقوا در آستانه تحولی شگرف


طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه صفنی تهران، اولین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران در محل یکی از دفاتر تعاونی این صنف، در مورخه چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران برگزار شد. طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه صفنی تهران، اولین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران در محل یکی از دفاتر تعاونی این صنف، در مورخه چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.
در این دوره از انتخابات که توسط نمایندگان چهار نهاد صنفی و دولتی، انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی تهران، مجمع امور صنفی صنوف خدماتی و توزیعی تهران، هیات معتمدین امام(ره) و رهبری(مد ظله العالی) و مرکز اصناف وزارت بازرگانی برگزار شد، بیش از 200 نفر از اعضای صنف حضور پیدا کرده و آراء خود را به صندوق انتخابات ریختند.
به گفته مسئولین برگزاری، در دوره گذشته تنها 160 تن از اعضای صنف در انتخابات شرکت کرده بودند که این رقم نشان از رونق بیشتر انتخابات و توجه بدنه این صنف نسبت به مسائل صنفی و سازمانی آنهاست.
از جمله ویژگیهای بارز این دوره، رعایت دقیق نص قانون و آیین نامه های اجرایی چگونگی برگزاری انتخابات هیات مدیره و هیات رئیسه اتحادیه های صنفی بود. در این دوره نمایندگان هر چهار نهاد برگزارکننده در محل برگزاری انتخابات حاضر بوده و از نزدیک در جریان کم و کیف برگزاری این دوره از انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، ارائه اصل یا کپی پروانه کسب، کارت شناسایی و کارت عضویت در اتحادیه از جمله مدارک الزامی جهت اخذ رای در انتخابات امروز اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا تهران بود.
نکته مهم و حائز اهمیت این دوره از انتخابات عدم کاندیداتوری داود رحیمی زاده رئیس پیشین و معاون فعلی اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا بود. وی که به مدت یک سال ریاست بر این اتحادیه را عهده دار بود، در این دوره از انتخابات شرکت نداشت.
در پایان، جعفری، نماینده انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه صنفی تهران و یکی از اعضای هیات اجرایی این انتخابات اعلام کرد: نتایج نهایی انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا تهران، صبح روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام خواهد شد. وی دلیل فاصله سه روزه از زمان برگزاری انتخابات تا اعلام نتایج را، براساس آیین نامه اجرایی دانسته و اظهار داشت: طبق قوانین موجود، اسامی فعلی الزاماً برگزیدگان نهایی نیستند و لیست نهایی برگزیدگان انتخابات پس سه روز و بعد از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: