غلامعلی حداد عادل
از ادغام یا انحلال دفتر چاپ بی‌خبرم


از تغییرات تشکیلاتی، ادغام یا انحلال دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعی ندارم و در نتیجه نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم .
غلامعلی ‌حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اخبار چاپ بیان داشت: امروز دومین روزی است که از بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید داشته‌ام، در این دو نوبت بازدید فضای نمایشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی می‌کنم و شور و شوق مخاطبین نسبت به خرید کتاب‌ و توجه به این رویداد فرهنگی برای ما بسیار مسرت‌بخش است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ مبنی بر احتمال انحلال یا ادغام این دفتر با یکی از ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار بی‌اطلاعی کرده و اذعان کرد: بنده نسبت به این موضوع و به طور کلی نسبت به تغییرات احتمالی در تشکیلات اداری و سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه اطلاعی ندارم. لذا نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظری داشته باشم. وی پاسخگویی به پرسشی پیرامون شرایط و اوضاع حاکم بر صنعت چاپ کشور پس از این تغییرات احتمالی را به آینده و پس از مطالعات کارشناسی موکول کرد.
در پایان غلامعلی حدادعادل، با اشاره به جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سالن تشریفات نمایشگاه، نسبت به نتایج حاصل از این جلسه و تأثیر آن بر برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه در دوره‌های آتی اظهار امیدواری کرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم ارديبهشتکلیدها : حداد عادل دفتر امورچاپ انحلال یا ادغام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: