جلال ذکایی:
محسن پرویز، حامی اصلی تشکل‌های صنفی و مردم نهاد در صنعت چاپ کشور است


جلال ذکایی در بخشی از سخنان خود در مراسم رونمایی از فعالیت‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، به حمایت و پشتیبانی محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکل های مردم‌نهاد تشکر کرد
به گزارش اخبار چاپ ، جلال ذکایی در بخشی از سخنان خود در مراسم رونمایی از فعالیت‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، به حمایت و پشتیبانی محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تشکل مردم‌نهاد اشاره کرد و افزود: علی‌رغم عمر انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، این انجمن توانسته است فعالیت‌های درخور توجهی را سازماندهی کرده و به انجام برساند. بخش اعظمی از این موفقیت‌ها مرهون و مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی است که از طرف جناب آقای محسن پرویز به عمل آمد.

وی دیدگاه و نقطه‌نظر پرویز را در این خصوص بسیار مثبت ارزیابی کرده و گفت: در روزهای پایانی همکاری خود به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دیدار ایشان رفته و موضوع تأسیس و راه‌اندازی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ را مطرح کردم. علی‌رغم جایگاهی که ایشان در بدنه دولت و وزارت ارشاد دارند، استقبال خوب و مناسبی از آغاز به کار فعالیت‌های انجمن به عمل آورده و قول همکاری با این انجمن را به بنده دادند. این نشان‌دهنده بینش منطقی و نگاه مثبتی است که معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های مردم‌نهاد و غیرانتفاعی دارند.

ذکایی در ادامه سخنان خود گفت: جناب آقای پرویز تاکنون به قول‌هایی که در این زمینه داده بودند، عمل نموده و بخش قابل توجهی از موفقیت‌های انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ مدیون همراهی، پشتیبانی و بذل عنایت ایشان است.

وی در پایان با اشاره به نقشی که تشکل‌های صنعتی در پیشبرد امور مربوطه دارند، خواستار همراهی و مساعدت دیگر بخش‌های دولتی در این زمینه شده و افزود: اگر مدیران دیگر معاونت‌ها و ادارات دولتی نیز همانند دکتر محسن پرویز با اعتماد به بدنه تخصصی و کارشناسی صنایع کشور حمایت‌های مادی و معنوی لازم را داشته باشند، شاهد پیشرفت و پیشبرد اهداف صنایع گوناگون خواهیم بود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۸ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ هجدهم ارديبهشتکلیدها : پرویز حامی تشکلهای صنفی و مردم نهاد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: