این بار در صنعت چاپ و نشر و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
چینی‌ها به ایران می‌آیند


محسن پرویز با اشاره به حضور هیات چاپ و نشر چینی در تهران، گفت: سال گذشته هیات چاپ و نشر کشور چین به تهران سفر کرده و از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
محسن پرویز طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اخبار چاپ در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور هیات چاپ و نشر چینی در تهران، گفت: سال گذشته هیات چاپ و نشر کشور چین به تهران سفر کرده و از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. این هیات در جریان بازدید از نمایشگاه خواستار اختصاص 1000 متر مربع فضای نمایشگاهی شدند. اعضای این هیات تمایل داشتند که در زمره میهمانان ویژه نمایشگاه محسوب شوند. لیکن به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی لازم امکان حضور این عده را در بیست و دومین دوره نمایشگاه از دست دادیم. لذا برآن شدیم تا در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آنان دعوت کرده و به طور رسمی از آنان پذیرایی نماییم.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌هایی که این سفر برای صنعت چاپ ایران به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: هیات چاپ و نشر کشور چین امسال بسیار پرقدرت‌تر از ادوار گذشته در نمایشگاه شرکت کرده و برنامه‌های خاصی به منظور بازدید از نمایشگاه و ارتباط با بدنه صنعت چاپ و نشر ایران دارد.

حال سوال اینجاست که آیا حضور هیات چینی در نمایشگاه تهران فرصتی برای صنعت چاپ و نشر کشور محسوب می‌شود؟ یا پس از صنعت پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی و... این بار نوبت صنعت چاپ و نشر است؟؟؟


منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۸ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ هجدهم ارديبهشتکلیدها : هیات چینی چاپ و نشر نمایشگاه کتاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: