به دنبال حضور انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در نمایشگاه Ipex
پرچم ایران در بیرمنگهام انگلیس به اهتزاز درخواهد آمد


انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در نمایشگاه Ipex حضور می‌یابد. این انجمن هدف از حضور در نمایشگاه Ipex را اطلاع‌رسانی خارجی در مورد فعالیت‌های صنعت چاپ، نشر و بسته‌بندی ایران، جذب همکاران بین‌المللی در بخش‌های آموزش و پژوهش، معرفی انجمن به عنوان پیمانکار در طرح‌های پژوهشی و آموزشی در حوزه چاپ و نشر و بسته‌بندی و... عنوان کرد.
 انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عنوان اولین غرفه‌گذار ایرانی در نمایشگاه Ipex حضور پیدا می‌کند. مسئولین این انجمن اهداف متعددی را در خصوص شرکت در این نمایشگاه بیان داشته‌اند. برخی از این اهداف در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی تعریف شده است. این انجمن در اولین حضور خود در نمایشگاه Ipex غرفه‌ای 30 متری را به خود اختصاص داده و با 5 نفر مسئول غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.
در پایان لازم به ذکر است تاکنون هیچ غرفه‌گذاری از ایران در این نمایشگاه شرکت نکرده و انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ تنها غرفه‌گذار ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی Ipex است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ شانزدهم ارديبهشتکلیدها : آیپکس 2010 انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ ایران


حمید

با سلام باعث مسرت است که یک انجمن پویا و تازه شکل گرفته ی . درک بالایی از اینچنین رویداد هایی دارد و امیدوارم که رهاورد خوبی داشته باشد و از ارتباطاتی که بوجود می آید نهایت بهره را داشته باشید.
عباس توكلي

با سلام انتخاب نمايشگاه ipex رابشما تبريك عرض ميكنم، من به شخصه اميد فراوان به اين انجمن براي اعتلاي صنعت چاپ و بسته بندي ايران دارم. موفق باشيد





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: