در پی افزایش انتظارات و ارتقا سطح کیفی
اخبار چاپ با سیمایی جدید


اخبار چاپ : در پی بالا رفتن سطح انتظارات مخاطبین و با تصمیم مدیران و دست‌اندرکاران پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ قالب ارائه مطالب در این سایت تغییر می‌کند.

طبق اعلام واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به دنبال افزایش سطح انتظارات و توقعات مخاطبین و با توجه به جایگاه خاص پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ"printnews.ir " در بدنه رسانه‌ای صنعت چاپ کشور، قالب و فرم ارائه‌ی اطلاعات در این پایگاه تغییر خواهد کرد.

پس از پایان دوره آزمایشی پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ و مبتنی بر نیازها و درخواست‌های روزافزون مخاطبان و کاربران این پایگاه، مدیران و دست‌اندرکاران تصمیمات تازه‌ای را به منظور بهینه‌سازی و ارتقاء کیفیت آن اتخاذ کرده‌اند. بنابر این تصمیمات امکانات این سایت افزایش یافته و قابلیت‌های متعددی در آن ایجاد خواهد شد. در این قالب جدید بخش‌های جذاب و متعددی که در خور پسند مخاطبان بوده و آنان را از اخبار صنعت چاپ اقناع و مطلع نماید، ایجاد خواهد شد.

از جمله قابلیت‌های جدید پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ می‌توان به ستون‌های یادداشت، میزگرد، نقد و تحلیل و... اشاره نمود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۱ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ يازدهم ارديبهشتکلیدها : اخبار چاپ ارتقاء انتظارات


حمید

سلام امیدوارم که این انجمن نو پا و بسیار پویا بتواند گامهایش را استوارتر از همیشه بردارد و بتواند تغییر نگرشی در این صنعت ایجاد کند ، شاید خیلی دور نباشد روزی که پارک علم و فناوری چاپ و بسته بندی ایران توسط این انجمن راه اندازی گردد ، تا مباحث آکادمیک به درستی در خدمت این صنعت قرارگیرد.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: