با هدف سودآوری بیشتر صورت می‏گیرد
اخراج ده‏ها تن از کارکنان هایدلبرگ


اخبار چاپ: هایدلبرگ اعلام كرد 850 شغل دیگر را در كل دنیا كم خواهد كرد تا در سال مالی آینده به هدفش كه رسیدن به سود و هزینه برابر است برسد.

به گزارش اخبار چاپ، این غول دستگاه‌های چاپ آلمانی گفت سال جدید را با "سازمان‌دهی اقتصادی‌تر ولی موثرتر" آغاز كرده ولی 450 شغل اداری و فروش و 400 كارمند از سایت ویسلوش/والدورف را تعدیل خواهد كرد.

هایدلبرگ گفت كاهش شغل‌ها به كاهش هزینه‌های سالانه به میزان 60 میلیون یورو در 11/2010 و 80 میلیون یورو در 12/2011 كمك خواهد كرد.

به عنوان بخشی از سازمان‌دهی جدید هایدلبرگ كه در سال 2009 اعلام شد، این شركت به سه حوزه تجاری تجهیزات هایدلبرگ، خدمات هایدلبرگ و خدمات مالی هایدلبرگ تقسیم می‌شود.

هایدلبرگ می‌گوید " پیشرفت اندك تجارت" در صنعت چاپ در ماه‌های گذشته ادامه داشته ولی دورنمایی از پیشرفت چشمگیر در 2010 وجود نداشته است.

مدیرعامل شركت، برنهارد شریر گفت: "وضعیت سفارشات در صنعت چاپ رسانه‌ای در ماه‌های گذشته تثبیت شده است. تقاضاهای عمده هنوز بیشتر از سوی چین و برزیل می‌رسد. دورنمایی از افزایش چشمگیر در میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه در سال 2010 وجود ندارد."

او افزود، در نتیجه سطح فروشی كه شركت با آن به سود و هزینه برابر می‌رسد به میزانی كمتر از 2.5 میلیارد یورو كاهش یافته است.

در ماه فوریه سال میلادی جاری هایدلبرگ اعلام كرده بود سفارش‌های رسیده در سه ماهه اول امسال به بیشترین میزان در سال گذشته رسیده است ولی همچنان فروش در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته هنوز 23 درصد كمتر بوده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۵ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و پنجم فروردينکلیدها : هایدلبرگ اخراج یورو سفارشات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: