دنیس یونسن، مدیر شرکت تتراپک:
به بهبود وضعیت اقتصادی خوشبین نیستم


اخبار چاپ: تتراپك از یك جهش غیر منتظره در فروش خالص این شركت (8.95 میلیارد كه به نسبت زمان مشابه در سال 2008، 1.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد) كه حاصل رشد دورقمی در جنوب و جنوب شرق آسیا، خاورمیانه و كشورهای جنوبی صحرای آفریقا بوده است خبر می‌دهد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، در حالی كه فعالیت‌های مربوط به بسته‌بندی با افزایش هشت میلیونی (یعنی 1.8 درصدی) مواجه بوده فعالیت‌های مربوط به پردازش و فرایند به دلیل مواجهه با "مشكلات محیطی برای سرمایه‌های تجهیزاتی" با كاهش 3.8 درصدی روبه‌رو بوده است.

با وجود آن‌كه فعالیت‌های اروپای شرقی و آسیای مركزی این شركت در پی بحران‌های مالی جهانی با بیشترین ركودها مواجه بوده ولی فروش شركت در سه‌ماهه آخر سال 2009 در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته قوی‌تر شده و پیشرفتی برابر 5.7 درصد داشته است.

دنیس یونسن، رئیس شركت تتراپك می‌گوید: با آن‌‌كه ما در سه ماهه آخر سال 2009 با رشد قابل توجهی مواجه بوده‌ایم ولی انتظار داریم سال 2010 سال پرچالش دیگری برایمان باشد كه در آن با عدم اطمینان از سرعت بهبود وضعیت اقتصادی روبه‌رو خواهیم بود.همچنان بر كاهش هزینه‌ها تمركز خواهیم كرد.به سرمایه‌گذاری در حوزه فنون و محصولات نو و همچنین فراسازه‌های تجهیزاتی ادامه خواهیم داد تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای رو به تغییر بازار باشیم.

در سال 2009 تتراپك كارخانه جدید مواد بسته‌بندی خود را در هوهوت در شمال چین افتتاح كرد كه كاملا از انرژی‌های تجدیدشدنی استفاده می‌كند.این كارخانه 60 میلیون یورویی میزان كل سرمایه‌گذاری در این كشور را به 250 میلیون و ظرفیت مجموعا 50 میلیارد بسته در هر سال و در چهار كارخانه رساند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۲ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم فروردينکلیدها : تتراپک سرمایه سود جهش دنیس یونسن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: