به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، این شركت توانسته با این كارقیمت بستهبندی تخممرغ محبوب عید پاك خود موسوم به مولی مو را تا 80 درصد کاهش دهد.
بر اساس برنامهریزی اولیه ماركز اند اسپنسر متعهد است كاهشی 25 درصدی بر روی بستهبندی مواد غذایی داشته باشد و در جاهایی كه ممكن است از مواد اولیه بادوام استفاده كند.
بیش از 83 درصد از بستهبندیهای عید پاك در ماركز اند اسپنسر قابل بازیافتند و 63 درصد نیز از منابع بادوام تهیه شدهاند.
87 درصد از مقواهایی كه برای این دسته از محصولات استفاده میشوند تایید شده توسط FSC (سازمان حفاظت از جنگلها) است در حالی كه 70 درصد از كل بستهبندیهای پلاستیكی كه در آنها استفاده میشود از مواد بازیافت شده تهیه شده است.
ماركز اند اسپنسر امسال برای اغلب تخممرغهای عید پاك خود از شكلات انگلیسی استفاده کرد كه محصولاتی با كاراكترهای معروف مامان مرغه، لوسی بره، مكس و بانی (شخصیتهای معروف كارتونی این عید) را شامل میشوند.
رئیس واحد بستهبندی ماركز اند اسپنسر، هلن رابرتز گفت: "ما امسال تلاش فراوانی كردیم تا راهی هوشمندانه برای كاهش هزینه بستهبندی بیابیم و در عین حال تخممرغهایی ارائه دهیم كه مشتریان به هدیه دادن آنها افتخار كنند و ضمنا خوشمزه باشند."