موفقیت «ماركز اند اسپنسر» در بسته‌بندی محصولات عید پاك


اخبار چاپ: شرکت «ماركس اند اسپنسر» امسال به نسبت سال 2009 از بسته‌بندی سبك‌تری برای تخم‌مرغ‌های عید پاك خود استفاده و به این ترتیب 20 میلیون تن از بسته‌بندی خود را به نسبت برنامه‌ریزی اولیه صرفه‌جویی کرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، این شركت توانسته با این كارقیمت بسته‌بندی تخم‌مرغ محبوب عید پاك خود موسوم به مولی مو را تا 80 درصد کاهش دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی اولیه ماركز اند اسپنسر متعهد است كاهشی 25 درصدی بر روی بسته‌بندی مواد غذایی داشته باشد و در جاهایی كه ممكن است از مواد اولیه بادوام استفاده كند.

بیش از 83 درصد از بسته‌بندی‌های عید پاك در ماركز اند اسپنسر قابل بازیافتند و 63 درصد نیز از منابع بادوام تهیه شده‌اند.

87 درصد از مقواهایی كه برای این دسته از محصولات استفاده می‌شوند تایید شده توسط  FSC (سازمان حفاظت از جنگل‌ها) است در حالی ‌كه 70 درصد از كل بسته‌بندی‌های پلاستیكی كه در آن‌ها استفاده می‌شود از مواد بازیافت شده تهیه شده است.

ماركز اند اسپنسر امسال برای اغلب تخم‌مرغ‌های عید پاك خود از شكلات انگلیسی استفاده کرد كه محصولاتی با كاراكترهای معروف مامان مرغه، لوسی بره، مكس و بانی (شخصیت‌های معروف كارتونی این عید) را شامل می‌شوند.

رئیس واحد بسته‌بندی ماركز اند اسپنسر، هلن رابرتز گفت: "ما امسال تلاش فراوانی كردیم تا راهی هوشمندانه برای كاهش هزینه بسته‌بندی بیابیم و در عین حال تخم‌مرغ‌هایی ارائه دهیم كه مشتریان به هدیه دادن آن‌ها افتخار كنند و ضمنا خوش‌مزه باشند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ جمعه ۲۰ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست فروردينکلیدها : ماركز اند اسپنسر بسته‏بندی عید پاک FSC


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: