«بار گاه گوساله سامری» غیرقابل چاپ شد


اخبار چاپ: حسن اصغری با اشاره به غیرقابل چاپ اعلام ‌شدن رمان «بارگاه گوساله‌ سامری» گفت: نگاه سلیقه‌یی به آثار از مشكلات اصلی حوزه‌ نشر است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایسنا، این داستان‌نویس افزود: هرچند ما با خودسانسوری تلاش می‌كنیم امكان انتشار آثارمان را بالا ببریم؛ ولی باز هم نگاه سلیقه‌یی به آثار، مشكلاتی را در انتشار آن‌ها به‌وجود می‌آورد.

او در ادامه گفت: رمان دوجلدی «عشق در آداب شكسته» و «رؤیای عشق در حصار» پس از پنج‌ ماه از پایان نگارش، همچنان منتظر مجوزند.

اصغری همچنین از پایان نگارش و بازنویسی رمان «زایش در وعده‌گاه مرگ» خبر داد و گفت: این رمان بن‌مایه‌های تاریخی دارد و برداشتی آزاد از وقایع مشروطه و یكی از مبارزان آن است كه تا ماه آینده آن را به ناشر خواهم سپرد.

او در ادامه گفت: رمان «پهلوان در مرداب» با عنوان نهایی «رستم در مرداب ‌خوان دوم» با موضوع اقلیمی كه نگارشش سال گذشته به پایان رسیده، در انتظار دریافت مجوز است.

حسن اصغری درباره‌ حضور آثارش در نمایشگاه كتاب امسال نیز اظهار كرد: باید دید كه وضعیت مجوز رمان‌هایم چه می‌شود؛ اما فكر می‌كنم رمان «عاشقی در خیال» كه اواسط سال 88 چاپ شد، در نمایشگاه عرضه شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۷ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ هفدهم فروردينکلیدها : حسن اصغری غیر قابل چاپ کتاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: