مانرولند دستگا‌هی به آیپكس نمی‏برد


اخبار چاپ: شرکت مانرولند اعلام كرده است از آن‌جا كه قصد دارد بیشتر از دستگاه‏های چاپ بر سیستم‌های چاپ تمركز كند، بنابراین امسال دستگاهی در نمایشگاه ایپکس به نمایش نمی‏گذارد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرو پرینت، به گفته نورمن رویل، مدیر عامل مانرولند انگلستان، شركت بنا دارد در صورت ابراز تمایل مشتریان احتمالی در خصوص مشاهده دستگاه‌های در حال فعالیت، به آن‌ها دیدار از تجهیزات چاپ‌خانه‌های محلی را پیشنهاد دهد ولی به هر حال شركت بیشتر علاقمند به بحث و بررسی در خصوص این مساله است كه چگونه می‌توان با استفاده از سیستم‌ها به چاپگرها كمك كرد تا این‌كه به آن‌ها نشان دهد یك دستگاه با چه سرعتی می‌تواند كار كند.

رویل می‌گوید: "فرقی نمی‌كند چه روشی را در نمایشگاه در پیش بگیریم به هر حال نمی‌توانیم همه محصولات و همه بازدیدكنندگان را پوشش دهیم. حرف‌های بسیاری برای گفتن هست و موضوع فقط نمایش تجهیزات دستگاهی نیست بلكه بحث بر سر آن است كه چگونه می‌توان شریك استراتژیك تجاری بود. ما می‌خواهیم دریابیم مشتری چه می‌خواهد و با او به هدف بیشتر كردن سود تجاری‌اش همكاری كنیم".

بر اساس ااین گزارش، مانرولند نمونه‌ای از كل حیطه فعالیت خود را از تولید دستگاه‌های چاپ تا داده‌پردازی و تامین و پشتیبانی را در آیپکس به نمایش خواهد گذاشت و بر دیدگاه "ارزش افزوده چاپ" و اتوماسیون گسترده تمركز خاصی خواهد داشت. كاربران دستگاه‌های تغذیه كاغذ خواهند توانست از تونل "ارزش افزوده چاپ" دیدن كنند كه روش‌های افزایش كیفیت و بهره‌وری چاپ را به طور برجسته به آن‌ها نشان خواهد داد. در مركز راه‌حل‌های چاپ رولی، مانرولند، با بهره‌گیری از متخصصانی كه توضیح می‌دهند سیستم‌ها چگونه می‌توانند به كار گرفته شوند، بر اتوماسیون و انعطاف‌پذیری تاكید خواهد كرد.

رویل افزود:" ما می‌خواهیم اندكی متفاوت باشیم. همیشه خودمان را جدا كرده‌ایم و از این‌كه كنار مشتریان بنشینیم و ببینیم چه می‌خواهند هیجان‌زده‌ایم."

غرفه مانرولند در سالن 15 نمایشگاه آیپكس خواهد بود كه بناست از 18 تا 25 می در بیرمنگام انگلستان برگزار شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۴ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ چهاردهم فروردينکلیدها : مانرولند آیپکس بیرمنگام دستگاه چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: