زیراكس به ایرلند می‏رود


اخبار چاپ: زیراكس با خرید شركت ایرلندی فروشنده كیت‌های دیجیتالی موسوم به آیریش بیزنس سیستمز(IBS)حضور خود را در ایرلند گسترده‌تر خواهد كرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این شركت كه پیش از این از تامین‌كنندگان شركت كونیكا مینولتا بوده است، تامین محصولات برای تجهیزات سبك مانند زیراكس 700 و ارائه خدمات مدیریت شده چاپ را آغاز می‌كند.ضمنا برخی از تجهیزات دفتری زیراكس را نیز فراهم خواهد كرد.

 IBS در سال 1972 تاسیس شده و 130 كارمند در 8 بخش دارد كه شامل بلفاست، دفاتری در در دوبلین، كورك و لیمریك است.

رابرت كابیشلی، مدیر روابط عمومی زیراكس اروپا می‌گوید: "مدتی بود كه گسترش شركت جزو نقشه‌های استراتژیك ما بود.خرید این شركت حضور ما را در ایرلند افزایش می‌دهد و به IBS اجازه خواهد داد تجهیزات و خدمات زیراكس را به بیش از یازده هزار مشتری ارائه دهند."

جری كری، مدیر عامل IBS گفت این معامله " خبر خوبی هم برای مشتریان و هم برای كارمندان ما بوده است." او افزود: "ما می‏توانیم بهره‌مندی از محصولات كاملا بدیع زیراكس و خدمات مدیریت‌شده و تخصصی چاپ را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم."

زیراكس كه در دو سال گذشته هشت شركت تجاری را خریده است در حال حاضر بیش از هفتصد كارمند در جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی دارد.

دورید زاگوآنی معاون ارشد مدیر عامل در گروه زیراكس اروپا در خصوص این معامله گفت: "شبكه توزیع گسترده و خدمات مشتریان شركت IBS منافع زیراكس را در تكنولوژی و راه‌حل‌ها كامل می‌كند. ما ارزش‌های پیشنهادی در تجارت‌های كوچك و متوسط را تقویت می‌كنیم و در عین حال فعالیت‌های ارائه شده در خصوص خدمات چاپی مدیریت ‌شده را گسترش می‌دهیم."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پانزدهم اسفندکلیدها : IBS ایرلند زیراکس فروش اروپا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: