آگفا هم به سراغ چینی‏ها رفت


اخبار چاپ: آگفا گرافیك و شركت چینی برادران شن‌زن موافقت‌نامه ای را امضا كردند كه بر اساس آن فعالیت‌های مربوط به چین وكشورهای آسه‌آن با هم ترکیب می‏شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، این شركت مشترك كه آگفا گرافیك آسیا نام دارد كاملا قادر خواهد بود فراسازه‌های فنی، ساخت آن‌ها و قدرت توزیع شركت‌های ایجاد كننده خود را كنترل كند.

شركت برادران شن‌زن فعالیت‌های صحافی و پخش آگفا گرافیك را در زمینه فیلم‌های رولی گرافیكی از سال 2000 آغاز كرده است و بنا بر اظهارات آگفا، در طول این سال‌ها، برادران شن زن شبكه پخش موفقی را بنا نهاده است.

در سال‌های اخیر، آگفا گرافیك سرمایه‌گذاری‌های مهمی را هم در خصوص خدمات پیش از چاپ دیجیتالی و هم در زمینه تكنولوژی جدید چاپ جوهر افشان صنعتی انجام داده است و اكنون پرونده پربارتر، خلاقانه‌تر و رقابتی‌تری را در مورد محصولاتش ارائه می‌دهد.

به گفته یکی از مدیران، شركت جدید بنا دارد در اولین سال مالی، 200 میلیون یورو فروش داشته باشد.آگفاگرافیك با در اختیار داشتن پنجاه و یك درصد از سهام، سهامدار عمده خواهد بود و برادران شن‌زن 49 درصد سهم مابقی را صاحب خواهند بود.

رئیس هیات مدیره، استفان وانهورن مدیر آگفا گرافیك خواهد بود در حالی‌كه آقای هوآنگ مدیر اجرایی برادران شن‌زن مدیر اجرایی شركت جدید خواهد شد.

وانهورن می‌گوید: در ده سال گذشته آگفا گرافیك و برادران شن‌زن شركای وفاداری بوده‌اند كه در خدمت صنایع گرافیك چین قرار داشته‌اند.این جوینت ونچر ماشین مهمی برای رسیدن به نقشه‌های جاه‌ طلبانه رشد ما در آسیا و برای صنایع پیش از چاپ دیجیتال و جوهرافشان‌های صنعتی خواهد بود.

در عین حال هوآنگ نیز می‌گوید: جایگاه قدرتمند فنی آگفا گرافیك و مهارت آن‌ها به ما اجازه خواهد داد تجارت خود را هم در بازار چین و هم در كشورهای عضو گروه آسه‌آن گسترش دهیم.توانایی‌های عالی آن‌ها، برای تحقق اهداف ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

شركت جدید با دفاتر اجرایی در شن‌زن (گوانجو) قرار است از سه ‌ماهه سوم سال 2010 فعالیت خود را آغاز كند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۲ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم اسفندکلیدها : گوانجو آگفا گرافیک شن زن چین AGFA


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: