برگزاری دوره‌های آموزشی ناشران، پس از نمایشگاه کتاب


اخبار چاپ: رییس كمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران از برپایی نوزدهمین دوره آموزش كوتاه مدت نشر و دومین دوره آموزش كتابفروشان، پس از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه كتاب تهران خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایبنا، فتح‌الله فروغی با بیان این مطلب، گفت: به دلیل تعطیلات و مشغله كاری ناشران در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، برپایی این دوره‌ها تا روزهای پایانی اردیبهشت ماه به تعویق افتاد.

وی افزود: فراگیران در این دوره‌ها با مشكلات، چالش‌ها، نیازهای صنعت نشر، تولید و انتشار، توزیع و فروش كتاب و عوامل موثر بر تعاملات همه ‌جانبه و بهینه نشر آشنا می‌شوند.

فروغی، پیشینه نشر کتاب، کلیات نشر کتاب، تولید فرهنگی، تولید هنری و فنی، تولید چاپ، اهداف، مدیریت و برنامه‌ریزی در یک مرکز انتشاراتی، اقتصاد نشر و امور مالی و حسابداری را از جمله سرفصل‌های این دوره‌ها برشمرد.

رییس كمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران با بیان اینكه آموزش یكی از زنجیره‌های مهم نشر كتاب به شمار می‌آید، یادآور شد: تمركز بر آموزش نیروی انسانی به عنوان یكی از عناصر مولفه‌های توسعه در هر كشوری مطرح است و اتحادیه نیز بر همین مبنا فعالیت‌ می‌كند.

وی تصریح كرد: مدیران انتشاراتی‌ باید از حضور كاركنان خود در این دور‌ه‌ها استقبال كنند، زیرا این كار به افزایش بهره‌وری كاركنان كمك می‌كند و نوعی سرمایه‌گذاری در كار آینده نشر و به دنبال آن كسب درآمد بیشتر خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۱ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم اسفندکلیدها : فروغی ناشران اتحادیه نمایشگاه کتاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: