تشکیل کارگروهی ویژه در «منارولند»
همکاری متقابل تولید‌کننده غذا و کمپانی چاپ


اخبار چاپ: من رولند، تولیدکننده چاپ آلمانی به همراه شرکای Print City گروهی تازه را تشکیل داده‌اند. این گروه جهت گزارش وضعیت قانون‌گذاری و رسیدگی به ناخشنودی‌ها در رابطه با چاپ در صنایع غذایی تشکیل شده و این را آشکار می‌کند که چگونه می‌توان تولید چاپی بی‌ضرر را تضمین کرد.

به گزارش اخبار چاپ، بر اساس تحقیقات این شرکت، بسته‌ تولید شده‌ای که مطابق با قانون وضع شده غذا انجام شده باشد، جایگاه خود را در رقابت با کمپانی‌های چاپ پیدا کرده است.

عطر و بوی مواد مصرف شده در بسته‌بندی نباید به غذا سرایت کند و مواد شیمیایی بسته‌بندی نیز نباید به غذا نفوذ کنند. بسته‌بندی غذا باید به نوعی باشد که این اطمینان را ایجاد کند که خطری برای سلامتی مصرف‌کننده ندارد. این کمپانی بر این باور است که هرکسی می‌تواند در خصوص چاپ غلط مواد غذایی با توجه به قانون به مراجع رسیدگی شکایت کند و این، صنعت چاپ است که عهده دار تضمین بسته‌بندی سالم و صحیح مواد غذایی است.

به اثر متقابل زیرلایه‌ها، جوهر چاپ و روکش باید توجه داشت. همچنین مواد قابل استفاده و افزودنی‌ها را نیز باید در نظر گرفت. البته بالا بردن تأثیرگذاری با مواد رنگی، ورقه‌های فلزی سرد و گرم، نوع ذخیره‌سازی و حمل و نقل نیز می‌تواند بر کیفیت بسته‌بندی تأثیر داشته باشد.

به گفته محققان من رولند، محصول سالم، همکاری متقابل تولید‌کننده غذا و کمپانی چاپ را مطالبه می‌کند. در واقع در این فرایند رابطه خوبی از اطلاعات برای دست اندرکاران چاپ جهت فراگرفتن و جذب در خصوص استفاده از بسته‌بندی ایمن- هوشمند در محیط اطرافمان وجود دارد.

شایان ذکر است به تازگی قانونی در رابطه با چاپ و تکنولوژی خشککن‌ها- که حق شکایت از بسته‌بندی مواد غذایی را پشتیبانی می‌کنند- وضع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۱ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم اسفندکلیدها : من رولند عطر محققان غذا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: