عملکرد ذکایی از نظر یک مدرس دانشگاه


اخبار چاپ: سید محمود اشرف آل طاها، عضو هیئت علمی واحد علمی کاربردی شماره پنج، با اشاره به عملکرد جلال ذکایی مدیر دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ذکایی بهترین و شایسته ترین مدیر در این عرصه بود و من کمتر مدیر شایسته ای مثل ایشان سراغ دارم.

 این مدرس دانشگاه که با اخبار چاپ گفت و گو می‏کرد، افزود: اغلب کسانی که در حوزه چاپ و بسته بندی فعالیت می کنند خاطره خوبی از ذکایی دارند چرا که زحمات زیادی برای رفع مشکلات این حوزه کشید و با صدور مجوز برای چاپخانه ها  و نظارت صحیح بر فعالیت آنها زمینه شکوفایی این صنعت را فراهم کرد.

آل طاها در ادامه تصریح کرد: بسیاری از خلاهای قانونی و مشکلاتی که از این حیث متوجه این صنعت بود در دوره مدیریت ایشان اصلاح شد و واحدهای چاپی ارتباط بیشتری با وزارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار کردند.

این کارشناس حوزه چاپ ادامه داد: آقای ذکایی و مظلومی از جمله بهترین مدیران صنعت چاپ بعد از انقلاب بودند که با برنامه ها و پیگیری های خود خدمت شایانی برای این حوزه کشیدند.

وی با بیان اینکه ذکایی مدیر ممتازی در حوزه چاپ است، یادآور شد: ایشان با همه واحدهای چاپی ارتباطی مستمر و خوب داشتند و شخصا پیگیر بسیاری از مشکلات این حوزه بودند و با روی باز از دست اندرکاران استقبال می کردند.

آل طاها در پایان خاطرنشان کرد: من در طول آشنایی با ایشان ندیدم قولی به کسی بدهند که در تحقق آن کوتاهی  کنند و  در مجموع  فکر می کنم همه از مدیریت ایشان راضی باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پنجم اسفندکلیدها : آل طاها مدرس ذکایی مرکز 5 دانشگاه ارشاد مدیر


دانشجو

لطفا درباره دلایل استعفای ذکایی صریح باشید.بنده نفهمیدم وقتی همه موافق ایشان هستند چرا باید بروند.متاسفانه بعضی وقتا حس می کنم ایشان اصولا قرار نیست بروند.حالا چرا دائم دم از رفتن می زنند نمی دانم!
مرتضی

کاش جای اقای ذکایی فردی مثل خودشان بیایند.ایشان در دوره مسوولیتشان حداقل با چاپخانه داران دمخور بودند
عباس توكلي نائب رئيس اتحاديه صادكنندگان صنعت چاپ ايران

ايشان ضمن اينكه يك مدير خوبي هستند. همكاران فوقالعاده اي را با تشخيص خوب بكار گرفت .ازآنجائي كه صنعت چاپ براي يك اقتصاد پويا همانند آب براي ادامه حياط يك جامعه است. امثال ذكائي براي كشور يك غنينت است .





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: