فاجعه؛
نابودی 125 میلیارد تومان یارانه تولید کاغذ در کشور


اخبار چاپ: به گفته معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی دولت سالانه 250 میلیارد تومان یارانه تولید کاغذ به تولید کنندگان پرداخت می کند که از این مبلغ 50 درصد از آن معادل 125 میلیارد تومان هدر می رود که باید با برنامه ریزی از اتلاف این منابع جلوگیری کرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مهر، محمدرضا عاشوری دیروز در جلسه کارگروه اصلاح الگوی مصرف در اراک افزود: بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته به نظر می رسد بیش از مقدار پیش بینی شده در کاغذ یارانه ها هدر می رود که می طلبد با درک اهمیت این موضوع بر استفاده بهمینه از منابع موجود توجه بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اتلاقف منابع در کشور در سطح بالایی قرار دارد و این در حالی است که میزان بهره وری از منابع ناچیز است و آن چه که باید در برنامه چهارم و پنجم توسعه لحاظ و مورد هدف گذاری قرار گیرد رسیدن به 30 درصد از 100 درصد بهره وری است.

عاشوری با اشاره به اینکه بهره وری دارای تعاریف متعددی است، بیان داشت: ساده ترین و قابل فهم ترین تعریف از بهره وری انجام صحیح کارهای درست با برنامه ریزیهای مدون و اولویت بندیهای لازم و مطلوب است که متاسفانه در این زمینه به خوبی عمل نمی شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۴ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم اسفندکلیدها : مرکزی فاجعه یارانه میلیارد 125


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: