بسته بندی جدید «هینز»+عکس


اخبار چاپ: شرکت «هینز» که طرفداران فراوانی در ایران دارد، برای سس گوجه‌فرنگی‌ خود در آمریكا بسته‌بندی كیسه‌ای جدید دو منظوره‌ای ارائه كرده است كه مصرف فوری و سرپایی را تمیزتر و آسان‌تر كرده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، هینز توضیح داده است كه این بسته‌بندی كه موسوم به "Dip & Squeeze " (غوطه‌وری و فشاری) است  "پیشرفتی بزرگ در بسته‌بندی" است چرا كه لبه آن می‌تواند برای غوطه‌ور كردن غذا در سس باز و در عین حال سر آن می‌تواند برای ریختن آن  بر روی غذا پاره و جدا شود.

سخنگویی از هینز انگلستان این نوع بسته‌بندی را نو‌آوری هیجان‌انگیزی توصیف كرد و گفت: شركت بنا دارد بسته به استقبال و موفقیت این محصول در آمریكا، آن را روانه بازارهای دیگر جهان كند.






این بسته‌بندی سه برابر بیشتر از یك بسته نه گرمی استاندارد، گنجایش دارد و طراحی‏اش نیز جذابتر شده است.

دیو سیزینسكی، یكی از معاونان هینز نیز گفت: بسته‌بندی "Dip & Squeeze " غذا خوردن سرپایی را آسان‌تر و جالب‌تر می‌كند.

او گفت: «از فرو بردن ناگت و سیب‌زمینی سرخ‌كرده در سس تا ریختن آن بر روی همبرگر، این بسته‌بندی برای همه این كاربردها انعطاف‌پذیری دارد.بنابراین، مصرف‌كننده می‌تواند سس را بر روی هر چیزی و هر كجا كه خواست مصرف كند.»

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۴ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم اسفندکلیدها : هینز بسته‏بندی سس Dip & Squeeze


محسن

این کی میاد ایران؟!
علی رمضانی

فقط خلاقیت.همین





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: